Sebenarnya Saya Isteri Dia.....

Ha'ah jangan gatai gatai nak kaco suami haku yea....
Cari je org lain yg solo... jangan ganggu hak org lain....

Oh itu sedikit nasihat untuk kaum hawa di luar sana... jika tidak mahu kasih ada dikongsi... pandai pandai lah nak jaga suami tu yea,
Jaga pakai, makan-minum serta lain lain kebajikannya..oh dah jauh merepeknya....
Nak citer pasal novel diatas....
Novel tu bonde beli secara  sechand dgn rakan di fb.. walaupun sechand novel tetap mpk baru...
Untung juga beli sechand mmg puas hati :)...

La ni bonde baru mula baca kerana....
Beli bulan 10 tahun lepas...
Kerana kesibukan kerja... dan baca novel lain yg ini terpaksa disusun begitu sahaja...

Oleh kerana...
Cerita dari novel ini akan di adaptasi ke dalam drama...
Bonde dengan semangatnya nak mulakan pembacaan...
Uhhh bestnya....

Pelakonnya pon boleh tahan hebat....

Akan dibaca dan dpt ditonton di tv
Mcm pakej adam n hawa
Happynye.....
Sukenya.....
Kanda jgn jelous!,,,, klu terlebih tumpuan pada novel ni... janji bonde baca time nak tido tu hah...

"Kadang2 terleka....
ampun dipinta...ye kanda....

♡ kanda :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.