KICIWA.....KICIWA...:(

Jom baca....


BONDE DAH DPT PENJELASAN SANGAT SEDIH... BILA TAB BONDE TIDAK DAPAT DIPERBAIKI LAGI... KALAU BAIKKAN PON KOSNYA MUNGKIN SEPARUH DARI HARGA BELI....

PUSING... MUMET KEPALA DIBUATNYA

RASA NAK JATUH....TAB TU .... TP CONTROL...

YG JANJI MANGSA KANDA LA... SENTAP JAP DENGAN KANDA...TAPI SALAH SIAPA ? TEMPAT NAK DIMARAH..KEJAP JEW...

PAS PI LAW YAT .... MAKAN SUBWAY KAT SHABURY SQUARE....

HUHHHHH SABAR JE LA....

MUNGKIN X DE JODOH DENGAN GALAXCY TAB 10.1 TU  KAN....




~ BONDE :) RIANG~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

1 PEMBERI ULASAN

  1. ala ...kesian nyer bonde....
    dah takde jodoh dgn tab tu.....
    nanti cari yg baru ye bonde.....

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.