91 NOTIFICATIONS

Disebabkan bz... Sampat x ade masa nak pi byr bil bb celcom.... Hambik ko kene blok...
Dah kene blok buat tak tau jew....
Bila badan dan penat nak pi kedai pon x semangat.....
Sebabkan hr ni gaji, macam macam nak beli... Pi cosway kat tesco nilai la.... Dah tu nampak kedai celcom,  depan cosway ni jew... Byrkan bb celcom sekali...
Lepas 1 jam on line balik line bb celcom....
Jengukla fb yg lama dah x update status tu.... Wahhh ada byk notificationsnya...
Ok nak chek fb dulu....

See u ;-)

Published with Blogger-droid v2.0.8

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.