" Segmen: Jom Tambah Kenalan Di Hari Raya"

Jom baca....
Dah 3 hari x buka blog... maklumlah cuti di kampung... jd banyaklah projek nak dibuat untuk raya ni kan!!!

terima kasih tuan punya blog :http://nurfara-hani.blogspot.com 
sudi menjemput bonde untuk menyertai segmen ni . tengok list yg dah join ramai... mungkin bonde belum terlambat.


~ BONDE :) RIANG~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

21 PEMBERI ULASAN

  1. datang membalas kunjungan :)

    BalasPadam
  2. Datang membalas kunjungan . Sudah follow Bonde
    http://nasothman.blogspot.com/2012/08/segmen-jom-tambah-kenalan-hari-raya-by.html

    BalasPadam
  3. balas kunjungan..done follow :)

    BalasPadam
  4. cik siti dari segmen yg sama...balas kunjungan dan follow jugak

    BalasPadam
  5. Salam.. dah follow sini.. jemput follow saya pula k =) http://ibuafinaazfar.blogspot.com/2012/08/segmen-jom-tambah-kenalan-di-hari-raya.html

    BalasPadam
  6. datang dr segmen yg same done folllow hehe...

    BalasPadam
  7. hai !
    salam kenal :)
    niera datang dari segmen sama :)
    already follow here :)
    jom ke teratak comot niera !!

    http://www.aisyahhumaira.com/2012/08/segmen-jom-tambah-kenalan-di-hari-raya.html

    BalasPadam
  8. dropping by just to say hi..
    done following u..
    keep in touch..

    http://zafikstory.blogspot.com/2012/08/segmen-jom-tambah-kenalan-di-hari-raya.html

    BalasPadam
  9. jemput datang yer..

    http://aliff-aufa.blogspot.com/2012/08/segmen-jom-tambah-kenalan-di-hari-raya.html?showComment=1344406440527#c3103831913309849703

    BalasPadam
  10. salam singgah follow sini =)

    BalasPadam
  11. Salam perkenalan. Singgah dari segmen yang sama, http://vanillapluschocolate.blogspot.com/2012/08/segmen-jom-tambah-kenalan-di-hari-raya.html

    BalasPadam
  12. Sudah Check-In & Follow serta trimas
    http://earlcarl13.blogspot.com/2012/08/segmen-jom-tambah-kenalan-di-hari-raya.html

    BalasPadam
  13. tq bagi yang dah follow
    Salam Perkenalan Semua :)
    & Happy Blogwalking yea.

    BalasPadam
  14. salam perkenalan
    datang membalas kunjungan

    http://sna-aai.blogspot.com/2012/08/segmen-jom-tambah-kenalan-di-hari-raya.html?showComment=1344532396402#c3415252200551628727

    BalasPadam
  15. Salam alaik...Taqiee dtg terjah ats segmen yg sama..:) Jom Terjah kwn2 lain..:)

    http://taqieeummu.blogspot.com/2012/08/segmen-jom-tambah-kenalan-di-hari-raya.html

    http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/08/senarai-peserta-segmen-jom-tambah.html

    BalasPadam
  16. Salam , balas kunjungan .,
    done follow :))

    BalasPadam
  17. assalamualaikum.salam perkenalan dan salam Ramadhan..dtg dari segmen yg sama.. :)

    BalasPadam
  18. dr segmen sama.. hi ;) http://nurasyatalkandactmore.blogspot.com/2012/08/segmen-jom-tambah-kenalan-di-hari-raya.html

    BalasPadam
  19. salam akak done bw here :) hehe http://sayaabel.blogspot.com/

    BalasPadam
  20. Assalamualaikum..
    Lokman datang dari segmen yang sama.. ^_^. selamat menyambut bulan syawal

    http://lokmanramli.blogspot.com/2012/08/segmen-jom-tambah-kenalan-di-hari-raya.html

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.