KATEGORI GEMUK 1, 2, 3

Jom baca....


Tadi tiba-tiba terbaca artikel tentang ni...di FB PAGE ANDA GEMUK....

1) Gemuk Air :

Badan mengelambir & lembik disebabkan badan menyimpan kapasiti air yang tidak diperlukan oleh tubuh. Gemuk air ni kebanyakannya di alami oleh anak dara baru kahwin atau baru lepas bersalin. So tak susah sangatlah berat nak turun. Sebab lemak pun masih setahun jagung gitu...

2) Gemuk Angin :

Ala-ala gemuk air sebab badan pun lembik-lembik jugak. Tapi sebab angin banyak dalam badan so jadi kerap sendawa, perut terasa sebu, mudah pening kepala & sering kentut BOOM!BOOM! (Agak bahaya sikit bagi orang yang duduk berdekatan ;p )..

3) Gemuk Daging : Badan berasa berat & pejal. Biasanya gemuk daging terjadi disebabkan masalah kegemukan telah lama terjadi contohnya dari kecil lagi badan sudah tembam.. Proses penurunan agak payah kerana lemak sudah bergumpal dengan daging.

# Cuba picit badan anda & anda kategorikan sendiri. Tetapi dengan acai beri kami, Insyaallah apa jua kategori berat anda, anda akan berjaya membuang lemak-lemak degil yang telah di ternak tu.. :)


cherryblossom
GEMUK DAGING ARGHHHHH SUSAH NAK KURUS ...SEBAB DARI KECIK DAH BERTUBUH GEMPAL..

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

3 PEMBERI ULASAN

  1. Saya tak alami kegemukan. Tapi acai berry mmg terkenal dah skrg ni smp masuk program tv3.

    BalasPadam
  2. lemak saya suka beno singgah kat perut saya ni. hihi

    1st time jalan2 blog bonde :)

    BalasPadam
  3. Apple: klu ada info berkaitan kesihatan share dgn bonde :)

    Nurul Husna : salam perkenalan. Tq BW

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.