BUAH BUAH DR KG BONDE

Wa npk sedap x uolls ni hasil dr tanaman arwah ayah dulu, npk mmg cantik buahnya. X sia sia masa dulu dok siram pokok buah buah dulu klu suruh g kebun belakang umah di kg mmg agk segan dan slow jer langkah kaki menapak ke kebun la ni, tgk hasil tanaman dah berbuah lagu jew langkah x payah suruh pun sendiri g. Tu la kenangan masa di kg.  Nak tahu x. Buah durian pon tgh tunggu musin nak luruh jew yum yum sabar yea.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

2 PEMBERI ULASAN

  1. Sedapnya... Dah lama tak pekena buah manggis ni. Kat umah M ada pokok rambutan ja...

    BalasPadam
  2. Ye ke? ni buah dr kampung...

    walaupun kg dekat jarang baik tu yg kadang-kadang dapat merasa kadang tidak he he he...

    Umah kat mana nak serbu makan rambutan boleh ker?

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.