KUIH CINCIN

Kuih cicin ni diberi oleh BFF bonde, rasanya dah x mcm dulu, bonde suka rasa yang yg br ni ranggup dan kurang manis, sedap la. Ade sape blogger serawak yg nak bg hadiah kuih cicin amat dialu alukan.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

2 PEMBERI ULASAN

  1. tq sbb sudi follow blog sy..pernah makan kuih cincin sekali. Tu pun kawwan yg pegi Sarawak beli. Klu tak tak merasa la..hehehe

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.