TRIP MANCING RUMAH RAKIT

LOKASI KALI NI KAT RUMAH RAKIT TELUK GONG, PENDAMARAN KLANG...SERONOK MEMANG SERONOK TP CUACA X MENGIZINKAN.... MUNGKIN  MASA PERANCANGAN OLEH GENG KANDA... TAK MEMBUAT KAJIAN TTG RAMALAN KAJI CUACA  & JADUAL PASANG SURUT AIR, KATA OTAI MANCING...2 PERKARA TU KENE TAHU... BILA MAIN REDAH JEW... IKAN PUN KURANG DAPAT... HE HE HE ( TAKE NOTE.. HE HE HE )

JOM VIEW
 KENANGAN DI RUMAH RAKIT...TELUK GONG, PENDAMARAN KLANG.

LANGIT DAH MENDUNG.....

BERTAMBAH MENDUNG

LAGI MENDUNG


AIR DERAS TANDA DI HADAPAN TELAH HUJAN...

ADA KE IKAN....???

SENYUM JER....


EH BERJAYA MENAIKKAN IKAN.... IKAN DURI NI BERTELUR LG.... DEKAT  I KILO PAS TU NAK GULUNG JORAN SIAP PENAT.... DAN LENGGUH TANGAN.... IKAN YG FIRST DALAM 300 G JEW....
FATIN DOK MANCING JUGAK TP X DAPAT IKAN PON.. BUANG UMPAN JEW HU HU HU

FATIN DAN ECAH


Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.