BUTTON FOLLOW


           Ade sape-sape yang boleh tunjukkan mcm mana nak wujudkan button follow kat blog..sebab dah byk segmen bonde masuk tp follower tetap x bertambah.  tp comment diterima seperti berikut :

1- follow done,

2- nak follow tak jumpe, button follow 

          Ishhh ape cerita nih.. pening kepala bonde memikirkannya. ada sape2 yg terer yg boleh bantu bonde....sila la ajarkan... hu hu hu binggung nih....sedih lorh!!!!

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.