PANGGILAN PULAU.....KEMBALI

Assalamualaikum Uolls.... Salam hari jumaat...

Maaf la mlm tadi bonde x dapat bersiaran kerana bz mengemas dan packing baju kami ..... untuk pergi bercuti PULAU TIOMAN.... 

Biasala macam2 nak kene siapkan itu dan ini selain packing baju ... kene packing ubat-ubat maklum la kat pulau... takutla (minta jauhkan).  Kanda lak dah bz kemas barang2 memancing dia.. jd jangan ganggu ...kita kemas part kita, dia kemas part dia... he he he....

Besarla harapan bonde agar pejalanan kami kali ini dipermudahkan dengan Izin Allah....INSYA'ALLAH

Klu disana ada line broadband celcom bonde up date blog nnt.... klu x der bonde peram nnt sampai kat umah bonde up date....

Argggghhhhh rindu la dengan TIOMAN....jom view sat..... 

KAMI AKAN TINGGAL DI KAMPUNG SALANG

SALANG PUSAKA

IKAN NEMO....

PINTU MASUK SALANG PUSAKA


RUMAH SEWA KAMI NANTI DISANA

KAWASAN HADAPAN RUMAH..... ARGHHH RINDUNYE

RINDU JUGA DENGAN BIAWAK ALA BUAYA NI...
JINAK TAU!!!! SUKA TENGOK KADANG2 TU BIAWAK TU BERGURAU & BERGADOH

RESORT YG TERBENGKALAI NI PON NAMPAK DAMAI....
TP X DER ORG TINGGAL.... WINDU....



Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.