Sabtu & Ahad yang lalu.... 2-3 Julai 2011

PADA HARI SABTU...
Ayah telah mempelawa bonde dan Atin ke Jusco Seremban 2.... untuk shoping barang yg dah lama dia idam2kan...jd bonda follow jer la....lama x shoping....
dalam perjalanan lg ayah dah rasa lapar jd... di nak makan kat kokkkkkkkk kokkkk kokkkkkkkkkk nasi ayam di...


Ayah sedang menjamu seleranya

begitu juga dgn Fatin..

Ayam Masak Serai

Toge masak sos tiram

Bonde makan nie jer....







HARI AHAD CITARASA KAMPUNG...
TANGKAP LELEH BEB....


GELAMA MASAK SINGGANG TEMPOYAK....
HIRUP KUAH SLURRRRRRPPPPPPPPPPPPP BUNYINYE...


NIE LAUK FAVORITE AYAH AYAM MASAK KICAP... (guna kicap jalen)


LOKAN GORENG MAKAN DENGAN LADA SULAH@ AJI SHO...
LIKE..LIKE...LIKE....

SELAMAT MENJAMU SELERA....
SORY LA BONDA X TULIS MENU ...
KI KI KIKIIIIIIIIII

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

3 PEMBERI ULASAN

  1. cik en suka yg de butter tu.. tp skrg xde promosi lagi...

    BalasPadam
  2. intai² entry pertama orang. hehe.

    http://farizafairuz.blogspot.com/2011/11/apa-ada-pada-20112011.html

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.