Hari jumaat .... 24 Jun 2011

Nak di jadikan cerita....  kan dah dekat nak raya... konon2 nak la cari bahan kain kat Kamdar sebab hari tu.... masa buat pasport kat imegressin Putrajaya tu...bonde ada nampak sign board KAMDAR... bonde pun canang2 kat kengkawan opis....emmmmm emmmmmm rupa2nya KAMDAR tu dah tutup...

Apa nak buat...
dah la datang dari Cyber.... jd...terus la jalan2 kat area tu.... sebab kawan bonde ada nak cari bahan kain nak buat sponsor hantaran kahwin sedara dia....

Jd... follow jer la....

bila dah jalan penat perut pun lapar.... so carik la kedai makan... jumpa la kedai nie....


Wah macam-macam ada... teruja2....



Tolong promosi untuk tuan kedai..nnt bg makan free ekkkk




Ayam rempah x boleh tahan.....
Ayam Panas..Ayam Panas..
Like...Like..Like.....

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.