BACA ONLINE NOVEL SUAMIKU PALING SWEET [ BAB 1 - BAB 28 ]



Assalamualaikum Dan Selamat Petang.

Holahhhhh siapa dah baca Novel ni, sweet giler ceritanya... Kalau anda semua belum lagi baca novel ni, Bolehlah baca secara online dibawah ni Bonde ada share link..

Novel karya penulis Anjell

SINOPSIS SUAMIKU PALING SWEET

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Qisya diminta menjadi pengasuh sementara kepada cucu Puan Fatma, Hafiey. Namun, satu peristiwa mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri kepada Izz Haikal dan mummy Hafiey orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya.

Qisya pada mulanya memberontak sehingga meninggalkan Izz dan Hafiey selepas diijab kabulkan. Setelah dipujuk dan Izz memberi ruang kepadanya untuk menenangkan diri, akhirnya Qisya kembali semula ke pangkuan Izz dan Hafiey dengan syarat tiada seorang pun akan mengungkit pasal peristiwa yang menyebabkan mereka dikahwinkan. 

Cincin tersarung di jari Qisya menandakan kesudian Qisya untuk terus hidup bersama Izz. Hari demi hari berlalu, cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja itu.


Hasil carian imej untuk SUAMIKU PALING SWEET

BACA ONLINE NOVEL SUAMIKU PALING SWEET





Selamat membaca


~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

0 Ulasan