JOM KE THAILAND, FOOD TESTING AROI THAI. IT'S Bowl Time!



ASSALAMUALAIKUM....

Kat sini Bonde nak share 1 tempat makan kat Cyber ni.... lokasi terletak di Shaffsbury Square, Cyberjaya..

AROI THAI. IT'S Bowl Time!

Pertama kali Bonde datang sini pada 3 Mei 2015 bersama Kanda dan fatin, dah banyak kali nak datang sini... tapi ada sahaja halangannya dan rintangan...disebabkan masa tu balik dari PWTC last day PBAKL, Fatin kata laparlah yah... (fatin masa shoping buku tak ingat lapar yea) jadi Kanda plan nak makan kat [Aroi Thai] wahhh sedapnya dah terbau Tom Yam..

.... sebenarnya kalau nak tau Kanda teringgin nak makan Pulut mangga kat situ...dia kata sedap! lupa Bonde sebenarnya Kanda dah food testing dulu...


Semua makanan kat sini semangkuk RM 1.90



Anda hanya perlu tulis kuantiti makanan di kertas order...yg diberi pada anda, untuk yg pertama kali datang bolehlah bertanya dengan pelayan disitu...(jangan malu-malu)



Suasana kedai :
bagi Bonde suasana kedai memang best....redup dan...sejuk jer ...masa ni waktu petang tau...



Ni Gambar kami sebelah kiri tgh tunggu makanan... sebelah kanan kanda tengah menikmati mee tom yam...

Apa Yang kami order di :

AROI THAI. IT'S Bowl Time!

Hat Yai Fried Chiken Wing 3Manggo Sticky Rice@Pulut Mangga 3Tom Yum Glass Nodle Soup 3Green papaya Salad @Som tam 1Vegetarian Spicy Spring Roll @Popia 1Thai Style Chiken Fried Rice 1Beef Grass NodleSoup 1Pineapple Jus 3




yang best.....
tak de.... Service Charge tau! ada GST ...dan kesemua jumlah kami makan masa tu baru RM 28.20 dah masuk GST RM 1.60



Kalau nak tau..... pada hari Selasa 5 /5/2015 bonde datang repeat kali kedua bersama kawan-kawan opis...he he he sebab bonde promosi pic pulut mangga kat diaorang... diorang terliur nak rasa... dan bonde bawalah tunjukkan jalan dan lokasi... dari opis tak jauh pon baru 5 minit... 


~ok semua makanannya sedap... bonde paling suka Tom Yum Glass Nodle Soup. 


~Service pula laju.. bonde suka... :)

Ada 2 Cawangan Aroi Thaiu ni, Lokasi Pertama diberjaya dan yg kedua di Damansara.
Kalau di Cyberjaya tak de tempat nak letak kereta depan restoran... jangan bimbang ada tempat letak kereta bertingkat di belakang bangunan... tapi kene bayar RM 1. Kene jalan sikit....yea :)
Kalau nak buat tempahan sebelum datang call nombor ni :82136277
nak tengok review boleh ke page [ AROI THAI ]
Selamat Mencuba :)


Bonde senyum Riang




Catat Ulasan

11 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.