Masalah Reading LIst Di Blog Hilang



Assalamualaikum dan Selamat Pagi, Hai Pembaca semua... Bonde baru-baru ni terbaca digroup dari rakan-rakan blogger tentang masalah blog di  bahagian "reading list" loading lama, hang dan tidak ada post di bahagian 'reading list', Sebenarnya Bonde sendiri pun sudah lama tidak klik bahagian 'reading list' dan tak tahu apa yang jadi sekarang.  Pagi ni disebabkan mata belum mengantuk jadi Bonde terjah di bahagian 'Reading list' untuk melihat apa yang terjadi.



Masalah Reading List Di Blog Hilang

Bila Bonde klik 'Reading List' tu memang agak lama ianya nya loading dalam masa seminit macam tu, baru lah keluar menu 'reading list'

Seperti sebelum ini, tak silap kalau klik reading list terus boleh nampak update terkini dari rakan-rakan yang ada membuat post diblog.  tapi kali ini lain pulak...




Bagaimana caranya?

Caranya kena klik ke All blog, klik url blogS yang kita nak baca.


Disitu akan ternampak semua list yang pernang anda simpan sebelum ini, terus boleh baca post terkini dan terdahulu dari url yang kita nak tengok.

Bonde klik pada  Blog Perdu Cinta

Bonde tertarik nak baca post Perdu Cinta bertajuk :


 Contoh dibawah :


Mana Hilangnya "Reading List"?


Sebenarnya sistem dashboard  blogger baru update barangkali, jadi post tersebut sekarang diletakkan dalam satu menu tab All Blogs.  Jadi kena klik url yang tersenarai disitu untuk melihat post terkini mereka. berbeza dengan yang sebelum ini semuanya telah dipaparkan sebaik klik pada reading list.

Jadi kalau loading tu memang kena tunggu sebentar, sehingga menu All Blogs dipaparkan.  Moga membantu pada anda yang mengalami masalah "reading list' hilang...

Selamat mencuba yea...






 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Dah agak dah mesti ada pertukaran...macam leceh plak kali ni kan bonde

    BalasPadam
  2. Yg nie kali tak best sebenarnya.. Byak nak kena buat huhu

    BalasPadam
  3. Blog CCL pun turut terkena tempiasnya . Masalah reading list ni hilang buat mood nak ziarah kawan2 jadi down . 3 4hari juga hilang . Mujur hari ni dah ok

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.