Segmen Bloglist Blogbabyshambles



Segmen Bloglist Blogbabyshambles Assalamualaikum dan Selamat Pagi, Hai reader semua, Terima kasih Cik Ain penganjur segmen kerana mempelawa Bonde untuk menyertai segmen bloglist blogbabyshambles moga Bonde tersenarai dalam bloglist nanti terima kasih:

Segmen Bloglist Blogbabyshambles



Syarat Penyertaan :

1. Follow blog ni pada yang belum follow di Blogbabyshambles.
Nanti CikAin akan followback

2. Like Page Facebook BirdNest Essence

3. Like Page Facebook Klubna Laleh

4. Follow Instagram @orangekecik

5. Buat satu entri ringkas yang bertajuk 'Segmen Bloglist Blogbabyshambles'.
Masukkan banner, di atas dalam entri tersebut, kemudian linkkan ke entri ini.

6. Lepas tu, tinggalkan link entri korang di ruangan komen. Jangan lupa sertakan sekali username ig korang. CikAin nak followback!

7. Siap :)

Segmen berlangsung sehingga 15 April 2020, pukul 6 petang. Keputusan akan diumumkan inshaAllah selewat-lewatnya 17 April 2020. InshaAllah, semua peserta yang join akan duduk dalam bloglist CikAin selama sebulan. ngam tak ngam? Selamat bersegmen korang!


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.