SUAMI SEBELAH RUMAH

ASSALAMMUAALAIKUM...

SINOPSIS DRAMA SUAMI SEBELAH RUMAH 


Drama ini mengisahkan Eryna mengahwini suaminya yang tinggal di sebelah rumah. Walaupun mempunyai ikatan sah, mereka tidak hidup serumah. Demi memiliki cinta Eryna, Amar rela menerima syarat Eryna. Namun segalanya tidak seperti yang dirancangkan, timbul persaingan sengit di rumah dan di tempat kerja apabila masing-masingnya ingin memiliki cinta Amar. Sedarkah mereka hati Amar telah dimiliki Eryna? Bagaimana reaksi Eryna apabila suaminya sendiri menjadi rebutan rakan-rakannya?

NAK BACA NOVEL ONLINE 

SUAMI SEBELAH RUMAH 

BOLEHLAH KE BLOG :

Foto Kulit

Judul: Suami Sebelah Rumah 

Episod: 20
Tarikh: Mulai 2 Mac 2015
Hari: Setiap Isnin hingga Khamis...
Waktu: 6.30ptg (30minit)
Siaran: Tv3 
Slot: Iris 
Pengarah: Jinggo Js Pictures 
Penulis Skrip: Rehal Nuharis 
Penerbit: Sheila Rusly 
Terbitan: Js Pictures 
Adaptasi Novel Karya: Ana Sofiya 
Pelakon: Izzue Islam, Ayda Jebat, Nazrief Nazri, Zulin Aziz, Sherry Al-Hadad, Hanna Aqeela, Ben Amirr, Sheila Mambo 

Nama Watak: -
Izzue Islam -Dr. Amar 
Ayda Jebat -Eryna Hazwan 
Nazrief Nazri -Azlan
Zulin Aziz -Dr. Wani 
Sherry Al-Hadad -Anis 
Hanna Aqeela - Iman 
Ben Amirr -Dr.Ziyad 
Sheila Mambo -Mak Non 


KESEMPATAN DIAMBIL UNTUK BERGAMBAR
 SEMASA PESTA BUKU SELANGOR TAHUN LEPAS PADA 14 DISEMBER 2015
BERTEMU PELAKON NAZRIEF NAZRI DAN ANA SOFIYA
 DI BOOTH FAJAR FAKER

Nazrief Nazri -Azlan



SELAMAT MENONTON  DRAMA NI
UOLL YG TAK SEMPAT MENONTON BOLEH KE :





BONDE SENYUM RIANG



Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

19 PEMBERI ULASAN

  1. tak dan lagi nak menonton ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Farah Waheda boleh jer nanti maraton kat page adamya... diatas

      Padam
  2. jeles bonde jumpa azlan. hahahahah :P

    BalasPadam
  3. Wah, bonde jumpa Azlan in advance :)

    BalasPadam
  4. mcm dh boleh agak jln cerita drama ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Harith Iskandar...

      he he he... adaptasi byk dah tau dulu jln cerita dr novel :)

      Padam
  5. hebat la bonde..mmg tak boleh tidak dgn novel..

    BalasPadam
  6. wah siap brgmbr dgn plakon lgi. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. he he he masa tu ada sesi tt novel penulis dgn pelakon kat PBKL...

      tu yg jumpa

      Padam
  7. erm Izzue Islam ye Bonde hehe :)

    BalasPadam
  8. Hehe dah tgk ..mcm best jer ..alahai bonde bergambar ngan pelakon laaa..cun cun cun

    BalasPadam
  9. bonde..jeles titew bonde dpt jumpe nazrief...hhehe

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.