OLDTOWN White Coffee - The Aroma of Good Time



"OLDTOWN White Coffee - The Aroma of Good Time" Assalamualaikum dan selamat petang, hai reader semua. Musim hujan ni kalau dekat rumah sejuk-sejuk tekak mesti rasa nak minum air panas baru best , tiba-tiba waktu nih terbayangkan air white coffee dekat old town! Huh terus rasa terliur nak minum white coffee. Disebabkan malas pula nak keluar rumah… jadi niat tu terhenti disitu.

Keesokkan harinya Bonde pergi ke Old town berdekatan dengan tempat kerja Bonde, sebab asyik terbayang-bayang kesedapan air panas old town white coffee teringin sangat nak minum


"OLDTOWN White Coffee - The Aroma of Good Time"

"OLDTOWN White Coffee - The Aroma of Good Time" 


OLDTOWN White Coffee Campuran sempurna dengan kacang premium.

Apa yang membuatkan OLDTOWN White Coffee berbeza dan menonjol sebagai jenama kopi putih yang sebenar? Di samping campuran sempurna OLDTOWN White Coffee dengan 3 jenis kacang premium, dan dibancuh dengan proses pemanggang yang sama seperti apabila ia mula dicipta, kami juga berusaha untuk memberikan yang terbaik dalam produk kami dengan mengekalkan sejajar dengan sistem yang mematuhi R & D yang rajin melalui kami bertahun-tahun pengalaman. Semua ini untuk memastikan pelanggan kami dapat menikmati kopi putih terbaik setiap kali, dan terdapat satu produk untuk memenuhi semua pencinta kopi yang berbeza di luar sana!

Menarik tentang 5 OLDTOWN White Coffee yang perlu anda tahu.


1. Oldtown White Coffee 3 In 1 Classic

Satu campuran lancar sempurna kopi putih asli. Kaya, berkrim dan aromatik, ia mempunyai rasa di mulut yang berlarutan.



2. Kopi Oldtown White 3 In 1 Hazelnut

Hazelnut yang wangi kaya berperisa kopi putih. Creamy, kacang-kacangan dan unik, ia meninggalkan rasa di mulut yang menggoda.



3. Oldtown White Coffee 3-In-1 Extra Rich

Bolder dan kaya dengan rasa dan aroma, dicipta menggunakan biji kopi yang dipanggang pada suhu tinggi yang istimewa. Kuat keseronokan kopi keseluruhan dengan tekstur yang berkrim dan licin.



4. Oldtown White Coffee - 3 In 1 Mocha White Coffee

Rasa yang tidak dapat dilupakan - Rasa sempurna koko dan campuran kopi putih. Luangkan diri dengan kopi putih yang kaya dan penuh dengan kedalaman mocha putih.



5. OLDTOWN White Coffee - Nanyang White Coffee O (Tiada Gula Ditambah)

Berbeza dan kuat - sama seperti hari-hari tua yang baik! Gula-gula, tebal dan berani dengan kopi putih bertubuh penuh "o" aromatik.

Berbeza & Kuat, Tiada Gula Ditambah, Tiada Creamer, Tebal & tebal, Aromatik Kopi "Bodi" putih penuh Bodi Putih (kopi ini kebanyakan pengemarnya adalah mereka yang telah berumur)

Menikmati "OLDTOWN White Coffee - The Aroma of Good Time" cara Bonde.



Dikala cuaca sejuk Bonde memang gemar minum OLDTOWN White Coffee memang akan rasa segar dan bertenaga sekali bila menikmatinya.


Kalau sarapan pagi dekat OLDTOWN Bonde pasti akan oder minuman yang panas siap Up size lagi, Selalu petang-petang pun Bonde dan Kanda akan lepak minum dekat OLDTOWN pasti akan oder minuman panas, pada waktu pagi dan petang juga suka minum white coffee panas aromanya yang harum dan rasanya umppph membangkitkan semangat dan rasa bertenaga.




Lepastukan lebih sedap lagi kalau minum OLDTOWN White Coffee ni tak sah kalau tak cicah dengan Kaya & Butter Toast sedap giler tau! tak cukup rasanya kalau ambik yang single kena up juga double baru puas makan. Kadang tu Kanda suka juga cicah dengan Peanut Butter & Steamed Bread emm panas-panas berebut kami makan. memang serasi didalam cawan kedua-dua roti dan coffee nih!
Kaya & Butter Toast ( Double )
 
Peanut Butter & Steamed Bread






Kalau datang OLDTOWN pada waktu tengahari, Bonde akan oder OLDTOWN White Coffee yang sejuk dan berais, waktu ini tekak memang menginginkan minuman yang sejuk-sejuk. Jadi haruslah oder minuman yang berais... rasa nyaman dan sejuk sahaja bila sedut air tu betul tak?

Info Menarik kini OLDTOWN White Coffee boleh oder di atas talian dan aplikasi Foodpanda.

Apa yang menariknya, kini OLDTOWN White Coffee sudah boleh buat pesanan dekat foodpanda memang bahagia rasanya bila sudah ada kemudahan buat pesanan dekat foodpanda memang sangat memudahkan dan menjimatkan masa.

5 Kelebihan menggunakan khidmat Foodpanda

  1. Hubungan dua hala yang bagus dengan staff penghantar
    • biasanya staff yang hantar pesanan foodpanda ni berkerja dengan baik sanggup mencari maklumat pelanggannya, walau dimana pon alamat penghantarannya sanggup mereka hantar. Kalau hantar dekat pejabat yang bertingkat sangguplah mereka naik sampai dekat tingkat yang kita bertugas.
  2. Penghantaran yang efisien dan tepat waktu.
    • kalau order kita lambat sampai pun kita boleh call tanya status pesanan
    • boleh cancel pesanan atas masalah kelambatan penghantaran
  3. Jimat masa hanya dengan order online
    • jimat masa, tak payah penat-penat cari parking
    • jimat duit tak perlu bayar duit parking
  4. 4- Aplikasi yang mudah difahami untuk order dan sangat membantu pada "newbiew"
  5. 5- Boleh lepak dekat rumah atau pejabat buat kerja lain, sampai masa kalau lapar oder sahaja dekat foodpanda, selesa sekali...Kalau rasa nak pekena OLDTOWN White Coffee just klik-klik dekat nak makan apa? nak minum apa? dekat aplikasi foodpanda tu, senang bukan?
Jadi apa tunggu lagi muat turun Aplikasi foofpanda di google store dan aplikasi apple anda sekarang. Klik link OLDTOWN White Coffee untuk terus memesan minuman dan makanan anda terima kasih.



~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

32 Ulasan

  1. Bestnyaaa..lama tak singgah Oldtown Cafe...SA suka makan kat sini..pilihan makanan pun ok...

    BalasPadam
    Balasan
    1. SA kalau tak sempat pergi cafe OLDTOWN White Coffee sekarang OLDTOWN White Coffee boleh order dekat foodpanda jer senang

      Padam
  2. Sennag dah kan boleh order guna FoodPanda je

    BalasPadam
  3. Saya suka minum atau lepak kat old town. suka order roti ngn telur separuh msk tu.. air lak meme kopi dia lah.. hehehehhe skali tu smpai beli roti dia lah.

    BalasPadam
  4. Ana skrg nk order makan guna foodpanda je bonde. Senang dan mudah.lps ni nk try old town pula.

    BalasPadam
  5. Lama gila dah tak pergi old town ni sejak banyak dah kedai kopi sekarang.

    BalasPadam
  6. tetiba rasa lapar nk pi oldtown pulak hehehe sedap roti bakar dan kopi dia

    BalasPadam
  7. This article is very detailed. I was looking at the unique tips you shown here. Latest Sims 4 Downloads : Showing 9113 items. Customise your view with Compatible mode, Featured uploads, Favourites and more! sims 4 news

    BalasPadam
  8. Tak pernh minum deat oldtown lagi.. Pergh seua minuman dia nampak sedap.. Boleh cuba nnati.. Menu maknan pun mengancam..

    BalasPadam
  9. Kopi old town mmg menjadi fav sis.Selalu beli buat sendiri kat umah...sedappp weiii

    BalasPadam
  10. Belum pernah cuba lagi oldtown ni.. Tp tgk gmbr akk tu nampak sedap je.. Insyaallah nanti cuba

    BalasPadam
  11. wah wah bonde. x ajak lea pun kan.. haha dapnye.

    BalasPadam
  12. Makin banyak pilihan makanan di food panda..

    BalasPadam
  13. Lama dah tak pi makan kat Oldtown.. sekarang senang dah boleh order guna Foodpanda kan Bonda..

    BalasPadam
  14. Lama tak lepak old town white coffee. Favourite ena hazelnut. Hehe. Mudahla pasni nak order guna food panda je

    BalasPadam
  15. Alamak. Macam kena pergi oldtown je ni. Kat kelantan ada satu depan wakaf che yeh. Teringin jugak nak cuba dengan kawan kawan. Thanks bonda.

    BalasPadam
  16. Old Town White Coffee ni ada di mana2 saja.. hanya nak menyinggahnya tidak pernah. Saya bawa anak2 kecik. Haha. Tak sesuai minum kopi2. Tapi saya suka kopi.

    BalasPadam
  17. Old Town nie sangat berhantu. Rawlins memang akan datang sini jika nak makan pau atau roti nan lembut serta lazat. And kawan-kawan Rawlins dari Filipina memang akan datang sini untuk minum dan memborong White Coffee dia.

    BalasPadam
  18. Naim tak pernah lagi mencuba di OLD TOWN ini. Kerana di kawasan Naim tidak ada. hehe

    BalasPadam
  19. Sedapnya coffee old town. Rasa dah lama tak pekena. Esok nak ajak husband breakfast sana la

    BalasPadam
  20. Lama tak masukOld Town..Old Town memng banyak jenis kopi..kalau nak santai-santai, bolehla minum dekat sini kan

    BalasPadam
  21. Banyak lagi rupanya yang saya belum cuba! Oklah nanti kena try satu-satu dan belikan untuk orang office. Sebab kitorg semua pun memang selalu minum kopi kan. 😋

    BalasPadam
  22. Ini fav syira kalau nak santai2.. suka sebab kopi dia sedap. Makanan pun best. Yg mocha tu tak pernah try lagi. Nanti nak cari la

    BalasPadam
  23. Old Town White Coffee ni memang sedap... kegermaran anak juga ... malah jika ke kedai kopi Okd Town mesti order roti kaya.

    BalasPadam
  24. Banyak sungguh variasi kopi Old Town ni yer, hari tu saya ada try yang Nanyang punya tu memang best :)

    BalasPadam
  25. Lama x lepak old town.. Fuhhh Dapat roti bakaq dia tu dengan white coffee dia yg pnas2 time2 hujan ni best kan bonde

    BalasPadam
  26. Dah lama tak minum kopi2 macam ni tapi nampak sedap

    BalasPadam
  27. Bonde cerita pasal oldtown ttbe rindu lak nk minum coffee oldtown ni.. Aduduuhh... Lama gila tak layan oldtown sejak dah duduk jauh dr bndr hahaha.. Mknn dia pun sdp2

    BalasPadam
  28. Bestnya dapat lepak sambil minum kopi. Lama dah tak lepak kat OldTown. Tapi kopi Hazelnut tu sungguh menggoda aih.

    BalasPadam
  29. saya jarang ke old town white coffee sebab saya bukanlah penggemar kopi sangat haha. kalau ayah saya , ya. memang hantu air kopi haha. bolehlah belikan dia kopi2 ni nnti :)

    BalasPadam
  30. I love to drink coffee dulu, but now I don't know why my tummy tak boleh terima coffee. Sometimes pandai dizzy sangat. But my family love this coffee. Selalu ada kat cabinet. They always restock XD

    BalasPadam
  31. Kalaulah food panda ni deliver dekat rumah, memang I order je hari2. Senang! I tak pernah try pun coffee old town ni tapi teringin pulak nak cuba lepas baca post ni.

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.