RM 1 Trendy Phone Case Di Ezbuy.My



RM 1 Trendy Phone Case Di Ezbuy.My Assalamualaikum dan selamat malam, Hai reader semua... Bonde tau semua teruja nak tau kan! Baiklah sebelum tu tarik nafas dalam-dalam dan lepas.. buat tiga kali yea... ok dah buat bagus bukan apa takut ada yang pengsan tiba-tiba nanti nak salahkan siapa? ye la.. nak bagi tau ni Ezbuy.My tengah buat sale sempena 10.10 RM 1 Trendy Phone Case Di Ezbuy.My.  Siapa yang kecoh-kecoh share iklan ezbuy nih memang nak kena tau! Kan dah teperangaruh sama... Ish.. ish.. Tapi nak ucap Thank You juga pada yang info pasal ezbuy sale 10:10 " Iklan Time Bomb Sale" dari 7-10 Oktober 2019. 


RM 1 Trendy Phone Case Di Ezbuy.My

Baiklah Bonde nak kongsikan pada anda peminat IPhone user, RM 1 Trendy Phone Case Di Ezbuy.My ini ada banyak pilihan untuk model Iphone seperti IPhone7 , IPhone8 , IPhoneX ,IPhone11 , IPhoneXR , IPhoneXS , IPhone11Pro IPhone7Plus , IPhone8Plus , IPhoneXSMax, IPhone11ProMax, IPhone6sPlus/6Plus. Jadi anda cepat-cepatlah ke web ezbuy.my lepas habis baca entri nih.



RM 1 Trendy Phone Case Di Ezbuy.My

Jom tengok RM 1 Trendy Phone Case Di Ezbuy.My yang Bonde beli.

1. Product/402966693.html warna putih jernih

Yang ni Bonde ambik yang transparent atau putih jernih, ada shine-shine bertaburan ha ha ha ni pakai time office hour. Nampaklah korporat sikit dan seperti perempuan melayu terakhir jer... cantikkan terselah kewanitaannya.
RM 1 Trendy Phone Case Di Ezbuy.My 

2. Product/409387054.html  warna pink

Bonde pilih yang ni sebab ada Brick Game Tetris (susun bata) dulu memang fav main game ni... jadi bonde pilih warna pink juga nampak cantik jer dimata ha ha ha #lovepink masa pakai bila time kerja melambak dan penat nak pikir apa lagi layan game...mesti rasa happy jer.. mood pon kembali tenang, stop buat kerja baik ha ha ha.
RM 1 Trendy Phone Case Di Ezbuy.My

3. Product/417781398.html warna pink

Bonde pilih yang ni sebab Bonde kan #catlover dan dulu-dulu memang suka karton Tom & Jerry tau..  serius warna pink comel sangat.  Sebab apa beli yang ni... nak pakai time travel, sebab kalau travel rindu #mycat dekat rumah jari belek-beleklah  Phone case ni ha ha ha




Mula-mula Bonde dah beli Tiga Phone Case tau... semuanya berharga RM 1.00 dan harga siap pos kepada Bonde RM 1 Trendy Phone Case Di Ezbuy.My RM 6.02 siap harga pos ke alamat Bonde.  Lepas tu, adalah suara-suara yang berbisik surah tambah lagi Phone Case tu... rasa tak cukup dan  bukak balik ezbuy.my dan beli lagi 3 Phone Case nampak tak betapa tamaknya... (ish bukan tamaklah sebebarnya jimat)

Dua belas  minit kemudian.... Taraaaaaaa tambah lagi tiga Phone Case... Pada harga  RM 0.97, RM 0.99,RM 1.00 dan total siap pos berjumlah RM 5.96.  He he he.. Ngamlah murah-murah jer... Total Enam Phone Case berjumlah RM 11.98 sahaja memang #Bondesenyumriang sangat-sangat.  Sekarang tunggu dalam tiga minggu phone case ini akan sampai.

Ok dah habis cerita dah, jadi kalau ada yang berminat nak beli dan survey Phone Case untuk smartphone anda tu klik link dibawah.



~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Alahai comel2 nya phone case tu bonde.kemain murah harga dia pulak tu. Dugaan ni.

    BalasPadam
  2. Wah murah sangat nie Bonda kan.. tq for sharing..

    BalasPadam
  3. Murah sangat-sangat ni.. Mau beli batg lebih dari ni.. Hehehe.. Case phone pun nad tengah cari

    BalasPadam
  4. murahnya...tertarik juga case boleh main games tu

    BalasPadam
  5. Fuhh murahnya offer dia.. Ingat nak usha la jgk kot ada yg berkenan nanti

    BalasPadam
  6. Murahnya..boleh beli bebanyak..boleh bertukar casing ikut baju atau event

    BalasPadam
  7. Wahh seringgit je. Tapi tak guna iphone dah

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.