Tahniah Matxi Corp Meraikan Ulang Tahun Ke-2 Dalam Suasana Yang Sangat Meriah



Assalamualaikum Dan Selamat Malam, Bonde ingin kongsikan kepada anda semua, pada 21 September yang lalu bertempat di (Kuala Lumpur)-Di KLCC, Matxi Corp meraikan ulang tahun ke-2 dan mengadakan pelancaran Matxi Corp serta perayaan ulang tahun ke-2 Matxi S.G dengan kehadiran 2,000 pengedar dari 30 negara. 


Tahniah Matxi Corp Meraikan Ulang Tahun Ke-2 Dalam Suasana Yang Sangat Meriah


Majlis yang sangat meriah dan dengan persembahan nyanyian yang sangat menghiburkan.  



Rasa sangat teruja nak tengok persembahan pentas yang sangat wow dan lain dari yang lain. 

Encik Matthew James Morris (Pengarah Pembangunan Perniagaan MIIC Holdings Sdn Bhd)


Pada kesempatan ini, Matxi Corp mengumumkan pelaburan strategik dari kumpulan Malaysia dan memperkenalkan transformasi dari Matxi S.G. ke Matxi Corp, untuk melangkah ke pasaran antarabangsa. Malaysia adalah pasaran ke-2 kepada mereka selepas memasuki pasaran Vietnam, dan akan diikuti dengan Korea dan Amerika Syarikat


Cik Jenny (Pengarah Matxi Corp USA)

 Encik Luck Kim (Pengarah Matxi Corp Korea) 

Encik Kenny (Pengarah Matxi Corp Malaysia)

Acara ini juga meliputi Ucapan Perwakilan Kepimpinan yang disampaikan oleh Cik Nhung (Pengarah Matxi Corp Vietnam), Encik Kenny (Pengarah Matxi Corp Malaysia), Cik Jenny (Pengarah Matxi Corp USA), Encik Luck Kim (Pengarah Matxi Corp Korea) dan Encik Matthew James Morris (Pengarah Pembangunan Perniagaan MIIC Holdings Sdn Bhd); Anugerah Pengerusi Pemimpin dan persembahan oleh para artis seperti Thanh Ha, Bui Anh Tuan, Thu Minh dan Rynn Lim.


Matxi Corp (Vietnam) yang dahulunya dikenali sebagai Matxi S.G, adalah anak syarikat MIIC Holdings Sdn Bhd. Matxi Corp mengkhususkan diri dalam latihan perniagaan, pembangunan manusia, membantu individu dan perniagaan untuk menghasilkan jualan yang cemerlang dengan pelan hala tuju latihan dan alat sokongan yang paling profesional dan teratur. 



Lebih dari 2 tahun beroperasi, syarikat ini telah mencapai banyak pencapaian yang luar biasa dan berbangga dengan sistem yang paling profesional dan berkuasa di negara Vietnam dan banyak negara dengan lebih daripada 20,000 pengedar dan agen (data diambil sehingga Julai 2019).


Seperti slogan mereka pada mulanya, "Anda berhak memiliki kehidupan yang lebih baik", Matxi Corp berusaha untuk membekalkan kehidupan yang lebih baik dan membawa lebih banyak nilai praktikal melalui produk dan perkhidmatan. Matxi Corp sentiasa bermatlamat untuk kepentingan terbaik untuk pelanggan, komuniti, rakan kongsi dan pelabur.

Antara produk-produk keluaran Matxi Corp ialah  :


  • kosmetik - lipstik
  • Suplemen Kesihatan - Kollagen
  • Suplemen Kesihatan - Ekstrak tongkat ali 







Selain latihan dan pembangunan perniagaan, Matxi Corp juga memberi tumpuan kepada bidang-bidang yang seperti berikut:

  • Hartanah

  • Peruncitan Bahagian Kanak-kanak

  • Percetakan dan Pembungkusan

  • Syarikat Penyelenggara Acara

  • Produk Kesihatan dan Pengeluran Kosmetik

  • Restoran

Untuk R&D (Penyelidikan dan Pembangunan), Matxi Corp menubuhkan pusat R&D untuk terus mengkaji dan terus meningkatkan kualiti produk mereka di samping itu mengekalkan harga yang berpatutan untuk pengguna. Di samping itu, Matxi Corp juga menandatangani kontrak strategik dengan pusat penyelidikan dan kilang pembuatan di Amerika Syarikat, Jerman, Korea Selatan dan Malaysia untuk memindahkan teknologi, penyelidikan dan mengubahsuai pengurusan dan aliran operasi mengikuti piawaian yang paling ketat.


Di Vietnam, Matxi Corp adalah pemilik Medino - kilang GMP bersertifikat yang terletak di Amata Industrial Park dengan lebih daripada 7,000 m2 kawasan kilang. Kilang ini mengkhususkan diri dalam pembuatan makanan berfungsi, produk makanan, dan kosmetik dengan kapasiti 1.5 juta produk / bulan.


Selain daripada perniagaan, Matxi Corp juga merupakan syarikat yang bertanggungjawab sepenuhnya kepada komuniti mereka. Mereka adalah pengasas program "Anda layak memiliki kehidupan yang lebih baik". Matxi Corp mengurangkan 10% keuntungan bulanan mereka untuk meringankan kesulitan dan beban beribu-ribu isi rumah di Vietnam. Mereka juga mula menjalankan Yayasan Amal Matxi dengan perlindungan sosial untuk kanak-kanak dan warga tua - Rumah Ah Nhien.

Matxi Corp terus berusaha sebagai perintis dan peneraju inovasi untuk mencapai matlamat untuk menjadi kumpulan syarikat yang terkuat di rantau ini dan menjangkau dunia dalam tempoh tahun 2019 




Untuk info lanjut sila layari media sosial dibawah: 


Bonde mendoakan agar Matxi Corp terus maju dan capai impian bagi membantu kepada mereka yang ingin mencuba bidang perniagaan bersama Matxi Corp hingga berjaya seperti mereka sekarang "Anda layak memiliki kehidupan yang lebih baik".   

#MATXICorp 

#YouDeserveABetterLife



~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Seronok tgok bonde pegi event2 mcmni. nmpk meriah sggt

    BalasPadam
  2. Dok terpikir pikir, apa la benda nya ni. Rupanya company yang ada keluarkan produk juga. Tahniah

    BalasPadam
  3. Grand bangat ni bonde. Tahniah buat Matxi Corp. Semoga terus maju.

    BalasPadam
  4. memng meriah tengok event dia..glam sangat..takde bosan..tahniah Matxi Corp..semoga terus maju..

    BalasPadam
  5. Fuh ramainya. Meriah tengok. Apa pun tahniah juga buat seluruh warga Matxi corp.

    BalasPadam
  6. Macam macam produk ada ye bonde. Memang nampak meriah event ni.

    BalasPadam
  7. tahniah matxi corp. meriah eventnya

    BalasPadam
  8. Memang meriah kan..yang datang pun glamour2 dan berbling bling..sampai sis pun tenggelam dalam keramaian tu..hehehe

    BalasPadam
  9. Congratulations!! Meriah ya event dia

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.