Baharu Beautea Dari Safi Malaysia



Assalamualaikum dan Selamat Pagi.. Baharu dari Safi Malaysia iaitu Beautea! Mari Bonde perkenalkan kepada anda semua tentang produk ini :-

BAHARU BEAUTEA DARI SAFI MALAYSIA


Semua baru oleh safi, yang diperoleh daripada pemilihan menyegarkan teh premium dan gabungan bahan-bahan semula jadi terbaik yang dirumus untuk melawan kesan negatif daripada pencemaran, tekanan dan kosmetik.

diuji secara Dermatologically


Bebas Alkohol


Bebas paraben


BEBAS SLS / SLES


Bebas Silikon


APRIKOT TEA


Cerahkan kulit anda dengan beautea ini oleh scrub muka safi hidupkan - teh aprikot. Ia akan melakukan keajaiban kepada kulit anda, kerana sel kulit mati dibuang secara menyeluruh apabila anda menyental muka anda. Tiada lagi kulit kusam selepas ini!


WHITE TEA & DEMASK ROSE


Menggunakan pencuci muka yang salah boleh membuatkan kulit anda kering dan rasa ketat. Jangan risau lagi, kerana hydrating gel cleanser white tea & damask rose membersihkan kulit anda tanpa penanggalan kelembapan semula jadi kulit anda, meninggalkan ia lancar dan anjal. Damask rose dikenali dengan yang berhormat dalam melembapkan kulit kering.


GREEN TEA & NEEM

bagaimana pencuci muka menghilangkan jerawat anda? Di beautea oleh safi anti acne gel cleanser - green tea & neem, kulit anda akan menghasilkan kurang sebum dengan bantuan green tea. Ini akan mencegah liang pori tersumbat dan jerawat-jerawat.







BLACK TEA & BLACK ORCHID 

Beautea baru oleh safi detox cream cleanser - teh hitam & orkid hitam akan meniup minda anda! Ia adalah pencuci krim asid amino yang lembut, wangi dan wangi dengan sangat bersih dan membuang bendasing. Dirumus dengan adun berharga teh hitam & ekstrak orkid hitam membantu detox kulit, sambil menjaga kulit sihat dan dilindungi dari penuaan pramatang.




Bonde dah cuba keduanya tau, ternya kulit muka terasa tegang dan anjal sekali, rasa selesa dengan pemakaian Beaytea nih.

CARA MENGGUNAKAN BEAUTEA DARI SAFI MALAYSIA



Step 1: basahkan seluruh permukaan muka dengan air biasa,


Step 2: Picit dan ratakan Beautea di seluruh kult wajahsambil buat urusan secara pelahan, biarkan sabun meresap dan bilas.  


Step 3 : Dah siap :)





Bonde suka keduanya sekali :)

Untuk info lanjut atau nak dapatkan boleh ke sosial media [ Safi Malaysia ]

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Best, wangi dan harga pn mampu milik

    BalasPadam
  2. Best safi yg ni. Sedap bauan dia. Zaza guna scrub dia yg oren tu

    BalasPadam
  3. Best kan Bonda pakai Safi Beautea nie.. wangi pulak tu..

    BalasPadam
  4. Wahh ada pelbagai jenis. Pilih je ikut kesesuaian kulit kita kan.. yang rose tu nampak best..

    BalasPadam
  5. Teringin nak try, tapi kat rumah ada lagi kena habiskan yang ada dulu baru try ni kalai tak membazir kan

    BalasPadam
  6. produk safi ni memng diyakini..nad dah cuba warna pink dan oren..best..lagi scrub dia tu

    BalasPadam
  7. I read many good reviews about this range, nanti sis pun nak cuba juga.

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.