KENAPA BONDE SUKA MINUMAN MINTOX DETOKS?



Assalamualaikum dan selamat petang, Hai reader semua. Bonde ada kongsikan dengan anda semua tentang produk detox iaitu Minuman Mintox Detox sebelum ini. Kalau anda tak sempat baca apa yang Bonde kongsikan hari tu, anda boleh baca balik tentang MINUMAN MINTOX DETOKS dekat sini.

KENAPA BONDE SUKA MINUMAN MINTOX DETOKS?



Sebenarnya kalau anda nak tahu.. MINUMAN MINTOX DETOKS PRODUK BAGUS UNTUK TURUNKAN BERAT BADAN ni memang berkesan tau! Bonde dah minum 3 kotak tau! Perut memang rasa sangat selesa sekali! Untuk anda yang tertanya-tanya tentang harga sekotak Mintox ialah RM 138.00 dan dalam kotak 14 sachet.
MINUMAN MINTOX DETOKS mempunyai kandungan bahan-bahan untuk kesan yang tinggi seperti sekam Psyllium, Ekstrak kiwi, Aphanizomenon flos-aquae (AFA) Bahan ini menggalakkan sistem pencernaan yang positif dan menggalakkan pertumbuhan.





KENAPA BONDE SUKA MINUMAN MINTOX DETOKS??


Bonde nak anda semua tahu, MINUMAN MINTOX DETOKS sangat bagus tau! Ia meningkatkan persekitaran usus, jika anda minum MINUMAN MINTOX DETOKS ini ianya akan melawaskan apa yang sahaja yang dimakan dengan cepat, makanan tidak disimpan didalam perut anda terlalu lama, perut juga tidak sakit kerana produk ini membuatkan makanan yang dimakan dicernakan dengan cepat dan tindak balasnya pula memudahkan untuk dibuang. Proses ini membuatkan Usus jadi selesa sekali  yang membawa kepada kesihatan yang lebih baik.
Alhamdulillah MINUMAN MINTOX DETOKS membantu mengekalkan berat badan dan jika diteruskan ianya boleh membantu mengekal berat badan juga, selain itu untuk kulit pula MINUMAN MINTOX DETOKS dapat membantu mencantikkan kulit yang lebih baik MINUMAN MINTOX DETOKS ini juga membantu merawat tekanan darah rendah. MINUMAN MINTOX DETOKS juga membantu dalam mengimbangi tahap kolesterol jika anda mengalami masalah kolestrol. (Alhamdulillah walau badan agak berisi Bonde tak ada masalah kolestrol).

Semua wanita pastinya mengharapkan kesihatan yang lebih baik.  Begitu juga dengan Bonde.


LELAKI PON BOLEH MENGAMALKAN MINUMAN MINTOX DETOKS




Suami Bonde, ada mengalami masalah sukar untuk “membuang” kadang-kadang seminggu tak buang perut jadi buncit! Dan ada masalah sebelit, Bila tak membuang suami akan mengadu yang perutnya akan rasa tak selesa dan mengeras. Katanya bila nak membuang  terpaksa termenung dalam lama dalam tandas. 

Memandang serius masalah suami, Bonde  cadangkan agar suami cuba satu sachet Alhamdulillah masalah nak membuang jadi senang setiap hari.  Dan suami pon amalkan MINUMAN MINTOX DETOKS ini.



UNTUK ANDA YANG NAK CUBA MINUMAN MINTOX DETOKS
Untuk info lanjut anda boleh ke facebook dibawah :


dan kalau nak beli hubungi No. Telefon: +6011-2345 0201













~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

17 Ulasan

  1. Menarik.
    Kekadang perlu consume ini utk detox.
    Kasik perut clear. Usus bersih.
    Kurus tu bonus. Sihat tu lebih penting.

    BalasPadam
  2. yelah kan. yang penting kesihatan terjaga. selain daripada khasiat yang memberi kesan positif kepada yang lain.

    BalasPadam
  3. saya pun kena cari minuman detox dah ni.. makan tak berhenti aje ni huhu

    BalasPadam
  4. Badan kita ni dah lama hidup jadi banyak benda yang perlu disingkirkan dalam badan. Sesekali kena detoksifikasi. Ada Sekam?..Selalu saya tahu sekam padi ajer....bila dah detoks plus senaman...badan pun akan menjadi ringan.

    BalasPadam
  5. buat masa ni saya detoks dengan minum green tea. walau pahit dan tak sedap, tapi besok paginya saya akan membuang dengan lawas. badan rasa ringan je dan perut selesa

    BalasPadam
  6. Menarik juga produk ni. Bagus untuk perut ye. Disamping tu, jangan lupa amalkan pemakanan seimbang dan bersenam untuk badan lagi bertambah sihat ;)

    www.maisarahsidi.com

    BalasPadam
  7. AM pun suka ambil detox utk badan.. Yelah.. Macam2 jenis makanan kita mkn seharian.. Kadang2 bab membuang pulak jadi masalah.. Bila ada detoks, baru perut rasa lega.. Nnti AM nak cuba juga detoks yg bonde cadangkan ini

    BalasPadam
  8. TB rasa badan ringan lepas minum Mintox ni.. tapi masa mula-mula tu asyik emmbuang je kojenya.. hahaha.. nampak benar banyak toksik dalam badan kan

    BalasPadam
  9. sama lah susah jugak nak membuang sampai perut buncit dan sakit kepala. Kadang tu sakit belakang jugak bila perut kedepan sangat ni.

    BalasPadam
  10. ingat produk montox..ehhee..wah bagus ni..sesuai diambil untuk mereka yang nak detox kan badan, nak kempiskan badan

    BalasPadam
  11. Bila makanan dapt dicernakan cepat bagus untuk
    Kita maintain kurus dan fit. Suka tgk cara bonda aalkan hidup yg sihat

    BalasPadam
  12. BAgus produk detox ni dpt melancarkan usus dan membuang segala kotoran....disamping boleh turunkan berat badan...boleh cuba produk ni tuk husband yg ada masalah xlawas tu...

    BalasPadam
  13. I tried Mintox too. nice to detox the body once in a while for healthy body. I will continue drink it with my hubby

    BalasPadam
  14. Tak silaap Rawlins, sebelum memulakan apa2 regim menguruskan badan, wajib detox terlebih dahulu agar memudahkan proses pembuangan berikutnya. Detoks nie bagus kan. Jom sesama sihat!

    BalasPadam
  15. Sesuai yg nak jaga kesihatan, yang ada masalah sembelit n berat badan berlebihan ..

    BalasPadam
  16. Rasa nak cuba juga Detox ni sebab nampak menarik je. Bagus juga Dtox senang nak proses membuang.

    BalasPadam
  17. Kalau produk detox ni kena ambil tiap2 hari ka selang alternate ya... Kita nak cub agak

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.