TOTE BAG BAGINNING.COM YANG MENARIK HATI



TOTE BAG BAGINNING.COM YANG MENARIK HATI Assalamualaikum dan Selamat Malam, Hai reader semua... Tote bag sekarang ni sangat penting bagi wanita, maklumlah sekarang sedang diperkenalkan kempen bebas plastik, semua pasaraya di Malaysia juga menyokong kempen bebas plastik, Jadi buat masa sekarang ni Bonde juga ke arah menyokong kempen tersebut.  

 TOTE BAG BAGINNING.COM YANG MENARIK HATI

Bonde sekarang suka pakai Handbag bersaiz besar bukan apa senang nak masukkan barang shopping dalam tu he he he, Bonde nak kongsikan dengan anda semua, baru-baru ni Bonde terpikat dengan tote bag yang bersaiz besar, Bonde terjumpa laman web baginning.com yang ada menjual tote bag yang sangat menepati citarasa Bonde.  

Sekarang Bonde tengah pilih untuk dipakai hari-hari untuk bawa ke pejabat, membeli belah dan pergi travel dan tahan lasak.

TOTE BAG BAGINNING.COM  MENARIK HATI BONDE KERANA...

1) Ianya bersaiz besar
Dimensions: 42CM x 32CM x 10CM

2) Design terkini yang simple. menarik dan nampak elegan.


3) Tote bag berkualiti kulit jenis leather
Material: Genuine Leather

4) Kompakmen luas, berzip yang kemas dan mudah nak simpan barang


5) Ada Pelbagai Warna Pilihan 


6) Tahan lasak
Sesuai digunakan untuk dibawa ke pejabat, membeli belah, selain tu di pakai  untuk Anniversary, Date, Going out, Hanging out pon boleh.

7) Harga mampu milik

8) Ada banyak design yang lain ikut selera kesukaan anda




Kalau anda beli Tote bag di Baginning.com anda akan dapat kelebihan dan penjimatan seperti :

➦Free penghantaran

➦7 Days Free Return

➦Random Gift


REVIEW DARI PEMBELI TOTE BAG BAGINNING.COM


Pilihan Bonde yang ada dalam gambar diatas warna hitam, mudah nak padankan dengan pelbagai warna baju yang kita pakai, betul tak? 

Jika anda semua berminat dengan tote bags yang Bonde kongsikan ini bolehlah ada cuci mata dan beli dekat link ni.. https://baginning.com/c/large-tote-bags/

atau nak tengok handbag lain boleh terus ke laman web https://baginning.com

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. These tote bags look great for work

    BalasPadam
  2. el pun tengah mencari tote bag besaq2 ni boleh bawak mcm2..lg best boleh p travel kan..masuk jer dlm tu ha..nti boleh usha banginning.com cari bag

    BalasPadam
  3. Nampak menarik bonde..SA nak beli la..SA kan giler tote bag..haha

    BalasPadam
  4. Cantik bag dia, nt saya tgk Web pulak

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.