HARGA CHARM BANGLE KOLEKSI ANGGUN DARI POH KONG



Assalamualaikum dan selamat petang, memandangkan Bonde masih di pejabat so time rehat ni, meh cuci-cuci mata dengan koleksi Anggun ni hah.. ramai yang berminat nak beli termasuklah Bonde sendiri cewah... bila tenung lama-lama nampak menarik pulak Charm dari kolesi Anggun tu, kebetulan hari tu pergi shopping raya dekat  IOI City Mall Putrajaya, lalu depan kedai Poh Kong jadi Bonde sempatlah singgah dekat Poh Kong sekejap he he he, saja-saja terjah tuk tengok koleksi Anggun.  Tapi kecewalah sebab kolesksi Anggun ni belum ada lagi dekat Poh Kong, dimaklumkan stoknya akan ada selepas raya nanti.

HARGA CHARM BANGLE KOLEKSI ANGGUN DARI POH KONG

KARYA ANGGUN CHARM BANGLE

Keanggunan gelang bercangkuk yang hadir bersama untaian ikonik berbentuk wau bulan , kereta lembu dan dedaun. Untaian ini juga didatangkan dalam pelbagai bentuk lain seperti kuih - muih tradisi.

Wahh cantikkan koleksi Anggun Charm Bangle ni.. mesti semua nak tahu hargakan.  Dari servey yang Bonde dapat Harga adalah seperti dibawah :

1- Set Untaian Ikonik berbentuk Wau Bulan , Kereta Lembu dan Dedaun RM 1420

2. Kuih Talam RM 589

3. Kuih Lapis RM 589

4. Biskut Colek RM 589

5. Kapet RM 539

6. Karipap RM 589


Cantikkan! Bonde dah kongsikan, jadi kalau anda berminat nak beli bolehlah terjah Poh Kong berdekatan anda.  Cantik dan cutekan... mana tau dapat duit raya nanti bolehlah beli untuk anak atau untuk diri sendiri.

Kalau nak cuci-cuci mata lagi terjahlah link https://www.pohkong.com.my



~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

3 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.