REVIEW ANTIOXIDANT SERUM DARI SANNY & JOLEEN LIFESTYLE



Assalamualaikum dan Selamat Pagi, Hai reader semua... Apa khabar maaf ada yang tertunggu update dari Bonde ke? Maklumlah baru habis bercuti dekat Korea, penat gembira tak habis lagi he he he.  Seperti yang anda sedia Maklum kali ini Bonde ke Korea dalam cuaca yang sangat sejuk iaitu pada suhu 4 darjah celcues tentunya kulit wajah akan jadi lekas kering dan rasa mengelupas "on the sport" kalau tidak minum air yang banyak dan juga mengenakan sebarang jenis pelembab pada kulit wajah.  Bonde nak kongsikan dengan anda semua tentang satu produk untuk penjagaan kulit muka di kenali sebagai.


ANTIOXIDANT SERUM DARI SANNY & JOLEEN LIFESTYLE

Serum Anti-Oksida Sanny & Joleen Lifestyle ialah sejenis serum yang mempunyai kandungan bahan aktif dari tocotrienol (Vitamin E), Minyak candedula dan minyak zaitun. Fungsi produk ini ialah membantu untuk menaikkan seri wajah dan menghidrat kulit wajah seharian. Ianya tidak berminyak dan menyerap pantas ke dalam kulit. Hanya satu titik ke dua titik setiap pagi dan malam untuk meningkatkan proses mencerah dan kulit nampak lebih lembab.

Sanny & Joleen Lifestyle telah ditubuhkan dengan pandangan jauh menyediakan mudah, produk asas dengan kualiti yang baik yang memenuhi gaya hidup seseorang perlukan. 



Sanny & Joleen Lifestyle Penjagaan Kulit meneliti semula jadi dan lembut bahan-bahan, tanpa bahan kimia seperti Sodium Laureth Sulphate (SLS), parabens, derivatif haiwan, pewarna tiruan dan sebagainya. Sanny & Joleen Lifestyle dipilih dengan teliti kulit bahan-bahan seperti antioksidan untuk menyuburkan dan mengekalkan kulit yang sihat. 

Serum Sanny & Joleen dihasilkan daripada bahan semulajadi dan semestinya ianya selamat digunakan untuk semua jenis kulit. Tidak kisah kulit wajah anda jenis berminyak, kombinasi, kering ataupun sensitif semuanya boleh gunakannya.

Apa yang penting tiada


No Sodium Lauryl Sulfate


No Sodium Laureth Sulfate

No Paraben

No Animal Derivatives

No Mineral Oil

No Alcohol

No Harsh Detergent

No Artificial Colors

No EDTA

No Propylene Glycol

No Synthetic Fragrance
Antioxidant Serum Sanny & Joleen Lifestyle yang mengandungi Super Palm Vitamin E Tocotrienol. Antioxidant Serum Sanny & Joleen Lifestyle ini membantu:



- mengurangkan kedutan wajah

- memberi perlindungan kulit yang optimum

- menjadikan kulit lembut dan licin 

- mengandungi pelembab anti-penuaan 2 dalam 1

KEUNIKAN UTAMA ANTIOXIDANT SERUM SANNY & JOLEEN:

1. Mengandungi Vitamin E tocotrienol - kajian menunjukkan tocotrienol mempunyai potensi antioksida 40-60 kali lebih tinggi daripada yang lebih biasa varian Vitamin E alpha-tocopherol.

2. Sejuk & formula tidak berminyak



CARA BONDE MENGGUNAKAN ANTIOXIDANT SERUM SANNY & JOLEEN



Titiskan beberapa titis pada kulit wajah terutama pada T Zone, urut secara perlahan-lahan sehingga keseluruhan serum ini rata dan meresap kedalam kulit wajah, boleh juga gunakan cara dap-dap gitu.

Tekstur Antioxidant Serum Sanny & Joleen Lifestyle

Setelah kering anda boleh gunakan makeup anda macam biasa,  Bonde terus gunakan compact powder dan lipstick.  Mudah dan simple sahaja. Muka nampak berseri cewahhh!

Anda jangan risau serum ini di formula bukan berminyak dan menyejukkan. Dan  serum ini sangat cepat meresap ke dalam kulit dengan satu titisan sahaja..


Taaaaaraaaa Dah siap!!!! 

REVIEW DARI BONDE


Antioxidant Serum Sanny & Joleen Lifestyle ini sangat serasi dengan kulit wajah Bonde, ianya sangat mudah dipakai dan diratakan pada kulit wajah cepat meresap. Ianya sangat membantu melembabkan kulit wajah Bonde jenis kering,  Antioxidant Serum Sanny & Joleen Lifestyle ini tidak melekit itu yang paling Bonde suka dan baunya sangat lembut. 

Antioxidant Serum Sanny & Joleen Lifestyle bersaiz comel sangat mudah untuk dibawa kemana sahaja.  Ia teman sewaktu travel Bonde yang lepas.








Antioxidant Serum Sanny & Joleen Lifestyle ni didatangi dalam dua saiz iaitu : 

Saiz kecil (10ml) 

Saiz besar (30ml)

Untuk mendapatkan antioxidant serum ni secara offline pula, Anda boleh pergi ke kedai/farmasi yang terpilih sahaja. Kedai/farmasi terpilih ini, ada di semua negeri termasuklah Johor, Pahang, Perak, Penang, Kuala Lumpur, Selangor, Terengganu, Kedah, Kelantan, Melaka dan juga Negeri Sembilan ( SENARAI FARMASI TERPILIH)

Jika anda ingin mencuba produk Antioxidant Serum Sanny & Joleen Lifestyle ini bolehlah rujuk laman web dibawah:







~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

24 Ulasan

  1. nampak ramai blogger pakai serum ni, serum saya lama habis. boleh try hat brand ni pulak

    BalasPadam
  2. Kak Sue suka sangat serum.. bagus kan serum nie sesuai untuk semua jenis kulit..

    BalasPadam
  3. Wah bestnya serum ni bonde .Nak try jugaklah sebab sy suka jugak kmpul serum

    BalasPadam
  4. Oh~ serum dari Korea ni. tgok ramai yg review jugak kata bagus. Ye lah we need more than just a serum kan. Kita need antioxidant bagai sbb pollutions are everywhere~~

    BalasPadam
  5. Bonda..., bestnya pergi Korea :D Ika baru pergi Frase Hill, balik Shah Alam kulit kering and mula mengelupas.. :(

    BalasPadam
  6. cuaca tak menentu sekarang ni boleh bagi kesan kan kulit muka kan bonde..sebab kulit muka kita ni sangat sensitif..kalau tak jaga..mcm2 masalah yang keluar..best kalau ada produk yang boleh bagi kulit lembap. El suka kalau sejenis produk muka yang tak melekit dan cepat meresap

    BalasPadam
  7. Serum Sanny & Joleen guna bahan semulajadi so bila TB pakai pun tak rasa memedihkan muka atau rasa something like panas ke gatal ke.. so serasi..

    BalasPadam
  8. Bagus utk lembapkan kulit ni. Bau pun wangi ye bonde. Yg penting bahan2 dia tiada bahan berbahaya.

    BalasPadam
  9. Wah wah wah serum ni dah sampai korea ye bonde .macam best je serum antioksidan ni .saya suka kumpul serum .serum dan mask memang dua produk ni penting sangat .

    BalasPadam
  10. First time knowing Serum Anti-Oksida Sanny & Joleen Lifestyle. The serum looks good to use. Where is it made from and how much is one bottle?

    BalasPadam
  11. okay Nisa tahu dah nak bagi apa dekat mak Nisa..
    elok untuk nampak awet muda ni hehe..
    memandangkan serum dia yang sekarang pun dah nak habis.. haa boleh grab yang ini pulak :)

    BalasPadam
  12. comelnya bonde, makin anjal lah kulit bonde lepas pakai antioxidant serum ni kan? Nak cuba lah satu, bagus untuk keringkan sel kulit yang mati dekat muka zul ni.

    BalasPadam
  13. Amboi bonde zaida. Ni la rahsia kekal cantik smp ke korea yer. Nampak cm best je produk ni. Boleh la try nnti. hehehe

    BalasPadam
  14. Mmmm... Tertarik lak nak try. Memang tengah survey serum ni, maklum laaa kita dah 4 series kena lebih penjagaan. Nampak bahan dia pun tak de bahan terlarang. Suka laa! Thanks sharing Bonde

    BalasPadam
  15. Airah suka guna serum.kesan dia lebih efektif dari skincare yang lain.lepasni nak try serum ni la pulak nampak macam best

    BalasPadam
  16. Serum ni perlu untuk wajah kita kan. Sekarang dah ada macam macam jenama. Cuma kena pandai pilih yang betul betul serasi la. Mcm serum ni orang boleh beli dengan penuh keyakinan. Sebab ada dijual di farmasi juga kan..

    BalasPadam
  17. Ada dua size? Bagusnya. Biasanya kaau serum serum macam ni, dieorang buat satu saiz je kan. Kalau ada pilihan macam ni, biasanya saya akan ambil 2. Saiz besar untuk pakai dekat rumah. Saiz kecil untuk bawak travel

    BalasPadam
  18. Bestnya serum ni. Dapat meningkatkan keanjalan kulit muka. Patutla bonda nakin berseri2 sekarang ni

    BalasPadam
  19. serum ni memng bgus untuk kulit sebab dia meresap terus dlaam kulit. Simple je ye packaging dia tapi not bad kelebihan dia.

    BalasPadam
  20. I like serum sbb serum lg melembabkan kulit smpai ke dalam berbanding pelembab shj. Next time kalau dapat cuti ke korea kenalah bawak serum kan.. kulit kena jaga.

    BalasPadam
  21. Best kan bila produk penjagaan diri dalam saiz yang travel friendly. Takde la pening nak bawa ke mana-mana. Boleh la sentiasa maintain keremejaan walau di mana berada ye tak

    BalasPadam
  22. habis la lepas ni cantik la kulit muka pakai serum.. wah sampai ke oversea bawak serum tu.. botol pun kecik senang nak bawak ke mana-mana kan. menarik betul

    BalasPadam
  23. This brand is new to me but I saw many yang dah pakai and feedback ok. Nanti sis check their products tau.

    BalasPadam
  24. Wewit, makin flawless lah Bonde lepas ni

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.