#REZEKIDIKONGSIBERSAMA GIVEAWAY BY MRES PIP



Assalamualaikum dan Selamat Malam... Hai reader semua..Bonde nak join dan support Giveaway yang di anjurkan oleh Mrs Pip jom sama-sama ita meriahkan GA tersebut :

#REZEKIDIKONGSIBERSAMA GIVEAWAY BY MRES PIP


[KLIK BANNER UNTUK JOIN]

SYARAT PENYERTAAN PUN MUDAH JE:

1. Share banner atas kat blog masing masing, dan seperti biasa perlu backlink kan kat entry ni

2. Follow lah blog mrs pip 

3. Follow akaun IG, Twitter dan FB Page mrs pip .

4. buat tajuk #RezekiDiKongsiBersama Giveaway By Mrs Pip kat entry blog korang

5. Giveaway ni berlangsung sepanjang bulan Febuari 2019 , dan hari terakhir ialah pada 28/02/2019 jam 8 malam

6. Hadiah akan diumumkan kemudian (tunggu hadiah dah siap, nanti mrs pip info kat korang apa hadiah untuk giveaway ni)

7. Dah buat entry kat blog korang, jangan lupa letak LINK entry korang kat ruang komen entri MrsPip

8/ dan bonus extra hadiah kepada mereka yang boleh meneka Tarikh Lahir (DD/MM/YY) mrs pip dengan TEPAT . Tekaan perlu dibuat bermula entry ini dipublish sehingga 10 Febuari 2019, sesiapa yang meneka selepas 10 Febuari, maka entry utk meneka tarikh lahir mrs pip dikira batal ok.

9/ mrs pip sediakan hadiah untuk lebih dari seorang pemenang giveaway ni + extra pemenang untuk mereka yang meneka tarikh lahir mrs pip dengan TEPAT. korang teka kat ruang komen pun boleh, tulis kat dalam entry korang pun ok juga.

10/ sila nyatakan salah satu entry di blog mrs pip yang korang suka T_T dan dah korang suka entry tu, sila sila komen entry tu tau, kot kot korang komen sedap mrs pip baca, manatau dapat surprise gift sempena PENGKOMEN YANG BEST.

tu saja syarat syarat nya ... ok ke tak ni? ciaciacia ... 

cheers.





~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

6 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.