PRINTCIOUS BANTU ANDA REKA HADIAH UNTUK YANG TERSAYANG.



PRINTCIOUS BANTU ANDA REKA HADIAH UNTUK YANG TERSAYANG Assalamulaikum dan Selamat pagi... Hai reader semua, Selamat tahun 2019.. Tahun baru mesti anda sudah terpikir untuk hadiah Birthday untuk yang tersayangkan! Anda binggung tak tahu nak beri hadiah apa pada hari istimewa family dan rakan anda?? Bonde nak kongsikan dengan anda semua tentang satu laman web ni memang sangat membantu anda untuk reka hadiah untuk diberikan kepada mereka yang tersayang.  Jangan bimbang dan ragu jika ada tak pandai langsung nak reka  hadiah tersebut.  Sebab tool printcious.com sangat mudah sekali. PRINTCIOUS BANTU ANDA REKA HADIAH UNTUK YANG TERSAYANG

PRINTCIOUS BANTU ANDA REKA HADIAH UNTUK YANG TERSAYANG

APA YANG ANDA BOLEH REKA DI PRINTCIOUS??

Hadiah adalah sesuatu yang sangat istimewa, perasaan gembira bila dapat hadiah memang sukar digambarkan.  Di printcious.com ada macam-macam bentuk hadiah yang anda boleh reka sendiri seperti dalam senarai dibawah ini.

-T-shirts (dah pernah buat)
-mugs
-cushions (dah pernah buat)
-phone cases
-ceramic tiles
-puzzles
-mousepads
-mini tees
-baby rompers
-coasters
-button badges
-caps
-canvas
-bags tote (dah pernah buat)
-keychains
-apron
-pvccards
-luggages tags
-magnets



Sebelum ini Bonde dah buat beberapa rekaan di printcious tau, anda bolehlah rujuk link dekat bawah ni..

PILLOW CUSHIONS


DESIGN T-SHIRT

HADIAH UNTUK HARI-HARI ISTIMEWA

Sememangnya bukan setakat hadiah birthday sahaja yang boleh anda buat tau! anda juga boleh reka dan buat hadiah untuk wedding gifts, anniversary gifts dan graduartion gifts juga tau.

PROMOSI ISTIMEWA PRINTCIOUS

Printcious sentiasa memberi promosi istimewa.  Jadi anda jangan lepaskan peluang untuk membuat hadiah teristimewa di printcious hari ini.


Jadi segeralah daftar sebagai member di printcious dan isi detail anda di My Account dan sedia untuk reka hadiah untuk yang tersayang!


Ok next Bonde berangan nak reka ceramic tiles untuk gambar Graduation Bonde tahun lepas... so stay tune di next entri yea..



Untuk maklumat lanjut anda boleh layari laman web printcious dibawah :



Media sosial printcious :



~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. I love printious too. I order personalized mousepad and magic mug for my personal new year gift. Sangat cepat service they all. Hasil pun cantik!

    BalasPadam
  2. Dulu pernah buat service kt printcious ni. Mmg best sbb mcm2 leh kita order utk bg hadiah dan paling best sbb boleh customized design yg kita nk letak...

    BalasPadam
  3. lama jugak tak diy kat printcious ni. memang puas hati dengan hasil dari printcious 😍 pernah buat tshirt, sampai sekarang elok lagi tshirt tu

    BalasPadam
  4. Best yer , macam-macam ada hadiah yang unik dan special untuk orang tersayang. Berbaloi sangat dapat tempah hadiah yang boleh personalized letak design sendiri ni kan.

    BalasPadam
  5. Buat fridge magnet kali ni saya. Hehetengah tunggu brg smpai

    BalasPadam
  6. hebat zaman sekarang semua boleh buat online. nak customize hadiah pun guna printcious je. tahun lepas dah buat satu mug muka sendiri.. tahun ni ingat nak diy bantal la pulak

    BalasPadam
  7. Auni pun berangan nak buat ceramic tiles juga. Macam menarik je. Best kan printcious ni boleh design hadiah sendiri :)

    BalasPadam
  8. With this website you can send customized gifts for your loved one. It will be special as it is personalized. :)

    BalasPadam
  9. Ana pun dah banyak kali order dengan Printcious ni. So far puas hati semua dengan barang2 yang ditempah.

    BalasPadam
  10. Hehhe bagusnya..tgk ada yg print muka pada bantal la, pada mug la heheh nak wat gak la

    BalasPadam
  11. dah buat dah hadiah dekat sini..dah dapat pun..nanti nak buat review design kenangan yang and buat..ehehe..best buat hadiah dekat printcious ni

    BalasPadam
  12. tentu rasa dihargai bila dpt personalised gift mcm ni

    BalasPadam
  13. best dapat hadiah mcm ni berbunga-bunga, siap boleh print muka lagi. nanti entry lain boleh share kan banyak lagi tentang ni. nice sharing ya

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.