KOLEKSI BIDAAN TUDUNG BAWAL AIRIS PREMIUM



Assalamualaikum Dan Selamat Malam,

Mood bertudung kadang-kadang sentiasa berubah, maksud Bonde ialah mood berfeksyen.. Pilihan jenis tudung dan feksyen tudung, bagi wanita tudung ni memang kena sesuaikan dengan warna baju yang dipakai betul tak.  Rata-rata wanita mesti ada banyak koleksi tudung untuk disesuaikan dengan apa-apa baju yang dipakai betul tak?

Sekarang ni Bonde suka pakai tudung ikut mood sahaja ada banyak koleksi shawl, tudung instant, tudung AJ, BA ade juga dan terkini adalah tudung Bawal Airis Premium.

Ceritanya...

Kawan dekat pejabat tu yang leka membida tudung bawal Airis Premium ni dekat FB Live stokis.  Seronok pulak tengok dia membida hingga Bonde terpengaruh dengan bidaan yang dibuatnya... Stokis akan buat binaan lelong tudung pada harga yang murah, tak sama macam dijual dipasaran dengan pakej kombo, Stokis akan meletakkan Code kombo di setiap lelongan, Bukan apa dengan cara  sapa cepat letak code number dan no whatsapp, dia akan menang bidaan, maksudnya.. akan dapat code yang dilelong semasa FB live sahaja.  Lepas tu harga tudung Bawal Airis Premium kembali normal.

Akhirnya,

Dua kali Bonde dapat dengan hasil bidaan yang dibuatnya dan tambah dengan satu yang dibeli secara berasingan.  Seronok tengok dia membida tau! sebab kita boleh tengok tudung yang nak dibeli tu dekat Fb live.

KOLEKSI BIDAAN TUDUNG BAWAL AIRIS PREMIUM

TUDUNG BAWAL AIRIS PREMIUM

5 HELAI KOLEKSI BAWAL AIRIS PREMIUM


TUDUNG BAWAL AIRIS PREMIUM

CROWN 


CROWN 


BLING-BLING BELAKANG


CROWN 


BATU TABUR BELAKANG

LABEL BAWAL AIRIS PREMIUM

TUDUNG BAWAL AIRIS PREMIUM

CARA PAKAI TUDUNG BAWAL AIRIS PREMIUM

Ini style Bonde pakai Tudung Bawal Airis Premium yang menggunakan dua pin satu di leher dan satu pin lagi di tengah-tengah dan kedut-kedutkan sedikit.  Tadaaa cantik tak?

MENARIK TENTANG TUDANG BAWAL AIRIS PREMIUM

Tudung Bawal Airis Premium Sedap pakai, mudah digosok dan dibentuk, Bonde tak guna pengeras pon untuk tudung ni he he he.. senang kerja.. Batu pon tak mudah tanggal Bonde letak dalam net dan masuk mesin basuh. ha ha ha

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Lawanya semua tudung bawal :) Berkilau maniknya.

    Ika datang singgah sini https://ikashoid.blogspot.com/2018/09/book-review-nota.html

    BalasPadam
  2. wah cantik lah.. lagi cantik yg pakai bawal tu

    BalasPadam
  3. Berbaloi beli masa nie ye bonde.. cantik cantik warna tudung yg bonde bida..

    BalasPadam
  4. CT suka jenis simple yang jenis tabur belakang tu.. tapi skrng macam da tak reti sangat nak pakai bawal. shawl lilit je hahaha..

    BalasPadam
  5. Nice.
    Aida memang bawal lover. AJ la mostly. Sebab affordable. Byk koleksi dah. Ada yg lom pakai tau :-)

    BalasPadam
  6. Airis premium ni aida pernah beli online.sedap kain nyer. Aida x pakai. Utk anak2 dara aida berdua hari raya ari tu. Diorang dah berbawal dah skang, bonde. Byk jugak duit berhabis utk tudung diorang hu hu bu...

    BalasPadam
  7. cantiknya...tapi tak pernah beli lagi...boleh try ni.thanks bonde!

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.