SURPRISE BIRTHDAY GIFT!



Assalamualaikum dan Selamat Petang...


Alhamdulillah Bonde dikelilingi insan yang sangat baik dan sentiasa mengingati hari-hari gembira Bonde.  Moga anda semua juga sentiasa dimurahkan rezeki dari segala sudut dari Allah, jika Bonde tidak sempat membalasnya.

SURPRISE BIRTHDAY GIFT!

Kejutan dari rakan pejabat :

SEBAKUL COKLAT 


Bakul coklat ni dari Zaiis rakan yang sebaya umur dengan Bonde, Birthdaynya bulan 12 nanti. Pandai dia nak surprise kita suruh turun kaunter tempat dia bertugas konon nak gosip,  Kita pon turun sampai depan kaunter dia hulur bakul coklat ni.. malu jadinya.. ha ha ha yealah dekat kaunter kan ramai orang! yang lalu lalang.. lagi pun muka tengah merah giler sebabnya "sunburn" masa on duty kerja dua hari dekat Pesta Pantai Bagan Lalang.


SURPRISE BIRTHDAY GIFT!, HADIAH HARI JADI, SEBAKUL COKLAT, HADIAH COKLAT,



SURPRISE BIRTHDAY GIFT!, HADIAH HARI JADI, SEBAKUL COKLAT, HADIAH COKLAT,

SURPRISE BIRTHDAY GIFT!, HADIAH HARI JADI, SEBAKUL COKLAT, HADIAH COKLAT,

HADIAH DALAM PAPER BAG

Hadiah dalam paper bag ini pemberian Liza, Liza memang tak pernah lupa bagi hadiah, setiap tahun ada saje surprise dari dia, kadang tak terbalas moga Allah sahaja yang membalasnya.  Apa hadiah tu tak penting, yang penting ingatan dan silaturahim berterusan dan berkekalan.

SURPRISE BIRTHDAY GIFT!, HADIAH HARI JADI, SEBAKUL COKLAT, HADIAH COKLAT,

Terima kasih untuk hadiah dan iangatan hari jadi serta doa kawan-kawan, moga anda juga diberi kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki hendaknya... InyaAllah Aamiin. 

Anda sedang mencari Homestay boleh rujuk maklumat dibawah :

Muslim Homestay Cameron Highland : 
Maklumat Homestay : https://bit.ly/2MESfAT 
Borang Tempahan : https://bit.ly/2BYxbAk 

Homestay Kak Yong Seri Iskandar : 
Maklumat Homestay : https://bit.ly/2LzfmHm 

Borang Tempahan : https://bit.ly/2BW70dl

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Bestnya bonde dapat surprise gift..

    BalasPadam
  2. seronoknnnya dapat hadiah....sekurang2nya ada yang mengingati kita kan bonde

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.