TERBAHARU! MANDIAN DASHING 2 IN 1 UNTUK MUKA DAN BADAN SEKALIGUS



TERBAHARU! MANDIAN DASHING 2 IN 1 UNTUK MUKA DAN BADAN SEKALIGUS Assalamulaikum dan Selamat Petang.. Hai reader semua.. Terkini dari Dashing suami saya Kanda suka sangat produk yang macam ini bagi kaum lelaki memang tak cerewet pada produk-produk kecantikan ini, kalau ada yang boleh memudahkan mereka memang sangat-sangat mereka suka. Nak-nak produk Dashing yang baharu ni... memang be like baginya.  Baru ni nak balik kampung memang mudah angkut sebotol untuk suami, tak risau letak merata dan akan cicir dimana-mana... maklumlah bila balik kampung nanti ramai adik-beradik dan anak-anak buah.. selalu terjadi barang kena alih lepas tu lupa letak mana, dengan deodoran, pencuci muka dan mandian memang kena ambik perhatian sebab semua suami guna... TERBAHARU! MANDIAN DASHING 2 IN 1 UNTUK MUKA DAN BADAN SEKALIGUS


TERBAHARU! MANDIAN DASHING 2 IN 1 UNTUK MUKA DAN BADAN SEKALIGUS.


TERBAHARU! MANDIAN DASHING 2 IN 1 UNTUK MUKA DAN BADAN SEKALIGUS,

Dalam kehidupan dunia yang semakin mencabar jejaka sentiasa berikhtiar untuk memudahkan urusan agar dapat menikmat kehidupan sepenuh termasuk dalam rutin penjagaan harian. Dengan pelbagai produk mandian di pasaran, pilihan semakin sukar. Jangan risau! Mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan terbaru untuk si jejaka dengan formulasi yang direka khas untuk membersihkan muka dan badan sekali gus!

Kaum lelaki moden zaman sekarang mengambil berat tentang penjagaan diri. Membersihkan muka dan badan sebelum menghadapi hari yang mencabar dapat memberikan kesegaran serta menghalang pengeluaran minyak muka yang berlebihan. Manakala membersihkan wajah dan badan pada waktu malam pula akan menyingkirkan semua kotoran yang melekat pada kulit akibat daripada pencemaran, kelembapan dan habuk.

Oleh itu, untuk menjadikan proses pembersihan muka dan badan lebih mudah dan berkesan, DASHING melancarkan produk paling sesuai iaitu, buih mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan. Pembersih wajah dan badan ini tersedia (hadir) dalam pek pam bersaiz 700-gram. Dirumus khas untuk wajah dan badan lelaki (si jejaka) agar kekal hidrat dan juga mencerahkan kulit. Selain itu, mandian khas ini padat dengan ramuan untuk menyingkirkan kotoran di kulit dan memberikan pembersihan muka yang mendalam dari muka hingga ke tapak kaki agar anda kelihatan bersih dan segar sepanjang hari. 

TERBAHARU! MANDIAN DASHING 2 IN 1 UNTUK MUKA DAN BADAN SEKALIGUS,

DASHING 2 in 1 Muka & Badan terdapat dalam 4 variasi:

-Cool

-Active

-Hattrick

-Ultimate Kick

Diformulasi dengan pewangi DASHING eau de toilette (EDT), ia memberikan kesegaran serta haruman maskulin kekal lama untuk lelaki.

COOL- Khas untuk jejaka kontemporari yang berpesonaliti relak, gemar meluangkan masa dengan rakan-rakan serta menghadapi kehidupan dengan tenang. Haruman penuh maskulin ini melambangkan identiti dan daya tarikan maskulin lelaki. 
TERBAHARU! MANDIAN DASHING 2 IN 1 UNTUK MUKA DAN BADAN SEKALIGUS,

Haruman maskulin ini dilengkapi dengan gabungan wangian Bergamot dan Galbanum dengan campuran Powdery Amber dan Musk sebagai nota asas. Haruman ini direka untuk menyerlahkan personaliti lelaki yang cool dan maskulin.


ACTIVE- Pelengkap si jejaka yang bergaya lasak dan menikmati kehidupan aktif.

Haruman ini adalah gabungan nuansa Fougére dengan Citrus, Lavender, Muguet Heart dan Amber. Wangian ini dicipta untuk memastikan setiap lelaki tampil yakin dan berdaya aktif dengan aroma maskulin yang luar biasa. 


ULTIMATE KICK- Wangian sebenar seorang juara. Ultimate Kick menyerlahkan ciri-ciri lelaki sofistikated dalam setiap aspek kehidupan modennya. 

Ultimate Kick mempunyai haruman yang menggabungkan ramuan Lemon, dipertingkatkan dengan kesegaran Cardamom serta disulami nota asas aroma Vanilla dan Musk.
TERBAHARU! MANDIAN DASHING 2 IN 1 UNTUK MUKA DAN BADAN SEKALIGUS,

HATTRICK- Simbol kemenangan unggul buat setiap lelaki DASHING, aroma misteri Hattrick membara semangat dan keghairahan untuk mencapai impian.

Hattrick merupakan gabungan unik kesegaran Epal dan Citrus, berserta dengan haruman Amber. 

Variasi Cool dand Hattrick buih mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan mempunyai formula dwi-aksi dengan tiga kali ganda agen pemutihan yang lembut dan berkesan untuk membersihkan wajah serta memberikan anda tona kulit rata untuk tampil lebih cerah. Pada tubuh pula, formulasi penghidratan yang mengandungi mineral mikro membantu mempertingkatkan kadar lembapan kulit serta menguatkan sistem pertahanan kulit, agar lebih sihat dan segar.

Untuk variasi Active dan Ultimate Kick pula, kotoran dan minyak berlebihan pada wajah dapat dihapuskan agar kelihatan bersih dan tidak berkilat. Dengan ciri-ciri detox dan pembersihan yang mendalam, ia membantu kulit untuk mengatasi sebarang habuk dan kotoran harian, serta memberikan anda pengalaman mandian yang hebat dan menyegarkan.

[HARGA SETIAP BOTOL]

-Buih mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan boleh didapati pada harga RM17.90 untuk pek bersaiz 700 ml.

-Buih mandian ini mempunyai harga yang sangat berpatutan dan berbaloi kerana memberikan anda manfaat 2 dalam 1 pada kulit dan tubuh badan.












~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. waah da ade mandian pula skrang. makin majuu..

    BalasPadam
  2. Semerbak lah lepas mandi sebab campur dengan perfume sekali :D

    BalasPadam
  3. Boleh introduce kat husband.tp tu lah...dh dibelikan pun still suka pakai yg kita punye jugak

    BalasPadam
  4. bestnya 2in1 sambil cuci badan leh cuci muka sekali

    BalasPadam
  5. best jugak 2in1 macam ni, jimat dari segi harga, tempat menyimpan hehehe

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.