100 Blog Pilihan 2018 HASRULHASSAN.COM



Assalamualaikum Dan Selamat Pagi...

Hai reader semua,


Alhamdulillah tahun 2018 ini Bonde dalam usaha memantapkan lagi blog www.bondezaidalifah.com dan menjadikan blog ini sebagai sumber inspirasi dan rujukan info kepada mana-mana insan yang memerlukan.

Pada tahun lepas sebanyak 306 entri telah berada di blog ini pelbagai entri yang dikongsikan berkaitan lifestyle, resepi masakan, kisah travel dan review produk  Bonde berazam pada tahun ini akan post entri  lebih lagi dari tahun sebelumnya InsyaAllah.

Dan pada awal tahun 2018 ini, Bonde berpeluang tersenarai dalam 100 Blog Pilihan 2018 di blog HasrulHassan.com.  Anda Boleh rujuk disini.

Jika anda ingin memasuki 100 Blog Pilihan 2018 ini anda bolehlah lihat di FB Page HasrulHassan .
100 BLOG PILIHAN 2018 HASRULHASSAN.COM

Perlunya Blog adalah :

Segala informasi kini di hujung jari. Sekarang internet dijadikan jaringan penyebaran maklumat dan informasi sepantas kilat. Dengan berkongsi maklumat dan informasi diblog ianya dapat membantu orang lain yang inginkan panduan dan bahan rujukkan. 


Doa dan harapan Bonde untuk Blog tahun 2018 ini:

Moga Bonde istiqomah update blog dan happy dalam blogging

Moga ramai reader suka membaca blog Bonde

Moga blog Bonde menjadi sumber inspirasi dan rujukan info

Moga blog Bonde dapat menambah pendapatan Bonde dan keluarga.


~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

16 Ulasan

  1. Tahniah bonde. Semoga ianya menjadi semangat utk bonde terus berblog dan share info dengan pembaca2 blog bonde. Semoga tahun ni lbh byk kejayaan utk blog bonde ni juga

    BalasPadam
  2. Alhamdullilah, thaniah bonda. Blog saya pun ada dalam list tu. Bagus sebenarnya bro HH buat macam ni. At least kite dapat back link dari blog yang memang rank dah tinggi dalam google. Bagus unutk rank blog kite juga

    BalasPadam
  3. Platform blog bukan sahaja untuk pencarian info..malah menjadi medan menjana pendapatan sampingan.. alhamdulillah tersenarai juga

    BalasPadam
  4. wah.. smoga kita semua istiqomah la berblogging ni yer bonde.. hehe

    BalasPadam
  5. the last one paling penting kan, extra income. hahaha

    BalasPadam
  6. Wow bestnya tersenarai dlm 100 blog pilihan. Moga blog bondezaidalifah.com terus maju. Nak kena berguru dengan Kak Zaida nie dlm dunia blog.

    BalasPadam
  7. Tahniah! Bestnay dapat masuk senarai 100 yang terbaik. Semoga terus sukses!

    BalasPadam
  8. tahniah bonda tak silap I pun termasuk juga dalam blog abang Hasrul Hasan semoga dengan list ni masing-masing akan menjadi blogger yang manfaatkan setiap pos !

    BalasPadam
  9. wah.. tahniah tersenarai dalam 100 blog pilihan sifu HH.. bukan calang-calang blog tu dapat masuk list sifu HH.. heee

    BalasPadam
  10. Tahniah kerana berada dalam senarai. Nak jenguk jugalah, kot-kot nama saya pun ada dalam senarai

    BalasPadam
  11. Lin dh blogwalking sampai list 52, power-power semua.

    BalasPadam
  12. Congrats dear and wishing you all the best for 2018! :)

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.