KACANG POOL HAJI TEMPAT MAKAN SEDAP DI JOHOR



Assalamualaiku Dan Selamat Malam...

Hai reader semua...

Baru-baru ni Bonde bersama-sama #trippanggilanpulau ke Johor selama 3 hari 2 malam.

Kami memulakan perjalanan pada malam jumaat 29 September jam 2.00 pagi dari Salak Tinggi,  Seperti perbincangan diantara kami semua, kami nak JJCM tempat makan sedap di Johor.

KACANG POOL HAJI TEMPAT MAKAN SEDAP DI JOHOR

KACANG POOL HAJI LARKIN JOHOR

Alhamdulillah tepat lebih kurang jam 9.00 pagi, Bonde dan rakan sudah sampai di tempat yang di janjikan di hadapan mercu tanda Istana Bukit Serene.


Crown Istana Bukit Serene.


Kali ini, Bonde sangat gembira kerana kami ada rakan, di Johor yang akan membantu kami dan akan turut serta program jalan-jalan dan secara automatik menjadi pemandu pelancong kami ala-ala tour guide gitu.

Mengikut perancangan, kami akan bersarapan di sebuah kedai nasi lemak sambal paru.. info dari rakan, nasi lemak tu sedap... ok boleh try... (habislah banyak makanan sedap) tapi memandang kami datang pada hari Jumaat, kedai tersebut tidak dibuka.  Dan Plan B kami adalah ke Restoran Kacang Pool Haji dekat Larkin.

OKlah... memandangkan Bonde memang tak pernah makan lagi Kacang Pool.. terus setuju yeayyyyy tak sabar.

Pagi tu hujan agak lebat juga.  Tapi rezeki kami, langkah kanan gitu... Restoran Kacang Pool dibuka...


Kami semua oder kacang pool untuk sarapan pagi tu... ada extra nasi lemak dua bungkus untuk dikongsi dan dinikmati bersama... nasi lemak tu, sambal memang sedap, anda kena cuba tau!


KACANG POOL HAJI LARKIN JOHOR

 Tadaaaa kacang pool...


RIVIEW DARI BONDE



Untuk semangkuk kacang pool ini.. rasanya tak cukup semangkuk... Untuk satu set kacang pool terdapat semanguk kuah dan sebiji telur mata dan sekeping roti tebal, Ia memang sedap sangat! kuah daging yang diletakkan kacang didalamnya memang lebih sedap dicicah dengan roti yang tebal tu.  Syukur makan semangkuk dah kenyang.  Lain kali datang Larkin boleh repeat!

KACANG POOL HAJI LARKIN JOHOR


HARGA ?


Harga 1 set kacang pool ialah RM 4.00 sahaja.

KACANG POOL HAJI LARKIN JOHOR

Meriah meja kami.. penuh dengan set kacang pool.

KACANG POOL HAJI LARKIN JOHOR

Restoran Kacang Pool Haji ini terletak di alamat :

No.12 Jalan Dato Jaafar, 
Taman Dato Onn, 
80350 Larkin, Johor Bahru.

Facebook Page : restorankacangpoolhaji

Koordinat : 1.485678, 103.750384


~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.