TEMA RAYA KAMI....



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...


Hai reader semua,

Apa tema raya anda? setiap tahun mesti ada temakan! suka sangat bila pagi raya tengok rata-rata family ada tema raya sendondon... dengan pilihan tema warna-warni ... ceria sekali...

Sebenarnya Bonde selama berfamily tak pernah guna tema biru ini, So tahun ini Bonde tengok warna biru sangat menarik dan Bonde telah memilih warna biru sebagai tema untuk family kami.

Bonde beri nama "biru nivea" suka tengok iklan raya nevia tu... he he he

Tahun ini,
Bonde masih beraya bertiga... inilah family kecil kami, tetap bersyukur selalu dengan rezeki yang Allah beri kepada kami.

Bonde suka frame yang ada dekat FB ni, Frame ini hanya dikhaskan untuk raya! anda boleh guna app frame ini sehingga 7 hari raya...

Bonde pon dok try beberapa frame yang ada.  Yes berjaya mengcutekan diri Bonde... yahuuuu....

Foto Zaidalifah Aisheteru.

Dikesempatan ini,
Bonde ingin mngucapkan Selamat Hari Raya ... Mohon maaf segala kesalahan dan kesilapan... maklumlah Bonde hanya insan biasa yang tidak dapat lari dari melakukan kesilapan...Maaf Zahir Batin.

Foto Zaidalifah Aisheteru.


Gigih nak bergambar kat sawah padi gamaknya, tapi tang mana ada sawah dekat Banting tu... jadi dekat padang lalang pon jadilah... sekali pandang macam sawah padi juga... ha ha ha

Lokasi Sungai Manggis Banting.

Foto Zaidalifah Aisheteru.


Ceria-ceria dipagi lebaran...

Foto Zaidalifah Aisheteru.

Foto Zaidalifah Aisheteru.


'Selamat Hari Raya" dan "Maaf Zahir Batin"


~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. mula-mula Eyda pun nk pakai biru tapi banyak tak de saiz..hehehe

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.