KENAPA BATERIKU.COM BANTUAN TERBAIK UNTUK WANITA?



Assalamualaikum dan Selamat Pagi.

Hai reader semua.....

Rasa  menangis...  Tiba-tiba pulas kunci kereta tak hidup... Rupanya bateri kereta Kong... Maklumlah kadang-kadang turn kita kene bawa kereta pergi pejabat time suami kene kursus atau cuti sakit macam demam,  memang tak boleh nak elak... Kene bawa kereta sendiri.  Selalunya masalah akan timbul.... kata orang benda nak belakukan...time tulah bateri kereta nak buat hal (bateri kereta kong).  Maklumlah selalunya kerja-kerja check kereta ni memang bukan kerja orang perempuan!  Lebih-lebih lagi Bonde memang tak pandai nak chek-chek bateri kereta... Kalau belaku masalah seperti bateri kong memang cepat cemas, takut dan tiba-tiba boleh panas hati terus call suami tanya dan mengadu... tapi selalunya benda ni akan belaku....bila suami tiada disisi (so sad). Anda ada simpan contact number bateriku.com

Kadang-kadang bateri kereta ni mati tiba-tiba ditempat yang tak dijangka... seperti kat pejabat dan shopping kompleks... ditempat macam tu memang ramai dan cepat je bantuan datang, ramai nak membantu.... sebab kadang-kadang ada je tukang-tukang repair ni dah stanby nak 'menipu duit' kita... dengan tipu helah mereka.  Lepas tu memang macam-macam mereka gunakan helah, mengayat kita supaya gunakan servis mereka. Bonde memang takut kene tipu memang kena berhati-hati sebab bukan semua mereka yang ingin membantu boleh dipercayai. (Bab ni kene ambik serius sebab banyak sudah kes berlaku kaum perempuan yang mudah dipengaruhi dan ditipu)

Kenapa bateriku.com bantuan terbaik untuk wanita?

Bateriku.com asset & contact numbers

Sebarang masalah berkenaan bateri kereta kong boleh terus hubungi hotline Bateriku.com 1-800-22-2324

Bonde berharap adik-adik dan kakak-kakak simpan nombor diatas dalam phobe book handphone siap-siap atau screenshoot/save gambar diatas agar ianya senang dan memudahkan anda mencari nombor diatas diwaktu kecemasan.

KENAPA SERVIS BATERIKU.COM SELAMAT UNTUK WANITA KETIKA MENGALAMI MASALAH BATERI KERETA KONG


PERTAMA :

Yang paling penting Bonde nak anda tahu... semua staff bateriku.com sangat jujur dan mereka tak akan menipu anda...

Pengalaman Bonde sebelum ini... dari bateriku.com memang sangat cepat dan laju... kalah pos laju....

KEDUA :

Perkhidmatan yang diberikan adalah secara PERCUMA iaitu Perkhidmatan semakkan masalah pada bateri kereta anda, jika masalah yang belaku bukan berkaitan bateri tiada caj perkhidmatan semakkan akan dikenakan. semua pelanggan akan dikenakan bayaran untuk harga bateri saja. jikalau staff mereka sudah buat semakkan tapi bukan berpunca dari masalah bateri, tiada sebarang bayaran akan dikenakan kepada anda.. staff bateriku.com tak ambil caj apa-apa.

KETIGA :

Pemeriksaan, penghantaran dan pemasangan, semuanya PERCUMA.

Semua perkhidmatan yang tersenarai diatas tidak dikenakan bayaran.  Baguskan... yelah diwaktu yang tidak disangka macam tu... mana nak tahu duit dalam dompet ada cash ke tidak? nak bayar upah perkhidmatan dan nak bayar duit bateri lagi... memang nagis tepi jalan...

KEEMPAT :

Yang bagusnya perkhidmatan bateriku.com ni.... memang Bonde suka sekali nak rekemen pada anda semua....  


Kalau anda nak tahu, 
setelah semakan dibuat seperti diatas, kalau kereta anda bukan mengalami masalah bateri, staff bateriku.com akan menemani anda sehingga bantuan lain tiba... mereka tak akan tinggalkan anda keseorangan ditepi jalan.  (tak perlu takut dan tak perlu nagis seorang diri tepi jalan tau) Jadi anda, adik-adik dan kakak-kakak di luar sana, Bonde nak beri tahu sekali lagi.... bahawa perkhidmatan bateriku.com memang boleh dipercayaai....


STAFF BATERIKU.COM

KELIMA :

Kalau lepas ni anda terpaksa berpindah/bertugas di lain negeri, anda tidak perlu risau kerana  warranty bateri dari bateriku.com boleh pakai di mana-mana negeri, selagi kawasan tu dalam liputan bateriku.com. 

Boleh sahaja anda buat tuntutan dekat cawangan lain.  Tuntutan anda hendaklah mengikut terma dan syarat yang telah ditetapkan.

Bonde nasihatkan dan cadangkan kepada adik-adik dan kakak-kakak gunakanlah perkhidmatan bateriku.com ni. Untuk mengelakan dari kena tipu dan kena rompak bila duduk dekat tepi jalan tu... sendirian (minta dijauhkan) tapi mana nak tahu... dah dalam masalah, ditimpa lagi dengan masalah lain bateri kereta kemana dan nyawa ke mana ?... jadi calllah dengan segera  staff bateriku.com bila terjadi masalah kereta mati secara tiba-tiba.... 

Kalau nak tahu, artis pun ramai dah gunakan perkhidmatan bateriku.com.

BATERIKU.COM

NAK TUKAR BATERI KERETA?
#JanganTukarDulu
MUNGKIN BATERI OK LAGI !
#DapatkanKepastian
#GetSecondOpinion
JIMATKAN DUIT ANDA

Panggil BATERIKU.COM @ Tol Free 1-800-22-2324 | Whatsapp 012-245-8027 & 019-699-8279

Mereka datang ke lokasi anda | Pemeriksaan PERCUMA | Tidak perlu beli bateri & DIJAMIN tiada sebarang caj sekiranya bateri anda masih elok.

Isnin ~ Ahad | 7am~1am | Johor ke Perlis

Anda berminat menyertai BATERIKU.COM di seluruh negara ?? Sila mohon secara on-line di www.bateriku.com >> Dealer >> Runner ( Full Time/Part Time/Freelance) >> Rakan Wokshop >> Rakan Tow Truck





~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Tak semua negeri ada ya bonda ..🤔🤔

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bateriku.com sedang up grade servis mereka memang dalam usaha nak memperluaskan lagi empayar... InsyaAllah

      Padam
  2. Kan...artis pun ramai guna servis bateriku.com ni..

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Boleh dapatkan info dekat web bateriku.com, fb dan Ig ada sertakan info dan testimoni. Perkhidmatan mereka memang jujur dan betul.

      Padam
  4. Sy mmg pelanggan bateriku ni. Harga & warranty mmg sgt ok klu compare dgn kedai di luar sana

    BalasPadam
  5. Terbaik servis bateriku.com ni. Membantu

    BalasPadam
  6. Artis pun guna servis bateriku.com cayalah

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.