BondeZaidalifahDotCom: BRIM TIDAK LULUS KERANA BERDAFTAR DENGAN SSM

BRIM TIDAK LULUS KERANA BERDAFTAR DENGAN SSM

10:50 am

Assalamualaikum Dan Selamat Pagi,

Hai reader semua,

Bonde rasa cerita mengenai Brim ini sangat popular semenjak ianya di masukkan ke akaun yang layak mulai 22 Februari 2017 yang lalu.

Ianya menjadi perbualan yang sangat hangat di Media Sosial sejak Februari yang lalu... 

BRIM TIDAK LULUS KERANA BERDAFTAR DENGAN SSM


BRIM TIDAK LULUS KERANA BERDAFTAR DENGAN SSM

Rata-rata menyuarakan isi hati masing-masing di Media Sosial... kerana bila mereka buat semakkan di page ini.  Report yang diterima mengecewakan.

Jadi untuk itu,

Jangan pening dan sedih sila buat semakkan dan baca info dibawah :



Moga dengan penjelasan diatas anda dapat maklumat yang diperlukan.

Jumpa lagi...
~ Bonde Senyum Riang ~

Baca entri yang lain

0 TEGURAN MEMBINA

~Awak sportinglah....terima kasih bagi comment.
~sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...
~Dari Bonde Senyum Riang


[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di iffah208@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.bondezaidalifah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

Arkib Blog

Babab.net

JUMLAH PAPARAN HALAMAN