TAHNIAH FAIZ SUBRI MENANG FIFA PUSKAS AWARD 2016



Assalamualaikum Dan Selamat Pagi....

Tahniah.... Bangga rasanyanya rakyat Malaysia yang pertama memenangi THE FIFA AWARD FUSKAS

FAIZ SUBRI MENANG FIFA PUSKAS AWARD 2016

Faiz Subri Menang FIFA Puskas Award 2016. Penyerang sensasi Pulau Pinang, Mohd Faiz Subri melakar sejarah bola sepak negara dan Asia selepas dinobatkan selaku pemenang Anugerah Puskas Persekutuan Bola Sepak Antarabangsa (FIFA) 2016.

FAIZ SUBRI MENANG FIFA PUSKAS AWARD 2016

FAIZ SUBRI


FAIZ SUBRI MENANG FIFA PUSKAS AWARD 2016

FAIZ SUBRI SEMASA MENERIMA ANUGERAH


FAIZ SUBRI MENANG FIFA PUSKAS AWARD 2016

Jaringan ajaib berpunca daripada sepakan percuma yang melencong bukan mudah untuk dihasilkan... dengan jaringan ajaib itu, membolehkan penyerang berusia 30 tahun itu meraih anugerah jaringan terbaik itu pada Malam Anugerah FIFA di Zurich, Switzerland. 

FAIZ SUBRI MENANG FIFA PUSKAS AWARD 2016

Moga bakat Faiz Subri akan lebih cemerlang lagi dimasa akan datang.  Akhir sekali diucapkan Syabas dan Tahniah!

 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.