ANUAR ZAIN & YOU, TAK SABAR NAK JUMPA ANUAR ZAIN SABTU NI... HU HU HU



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...

Hai Reader semua,

Sabtu 21 Januari 2017, 8.00 malam, Bertempat di Panggung Anniversari , Kuala Lumpur.  Akan diadakan Konsert "Anuar Zain & You" wahhh memang sebelum ni, Bonde berangan nak tengok Anuar Zain menyanyi live.  Tak sangka dapat jemputan ini.

Anda diluar sana yang meminati Anuar Zain kalau nak pergi bolehlah dapatkan info tiket disini.

Persembahan istimewa dari Anuar Zain ini juga merupakan kesinambungan promosi album terbaharu Anuar Zain.


Yonder Music Live Series By The Lake mempersembahkan: 

'ANUAR ZAIN & YOU' - KUALA LUMPUR '


Sentiasa di hadapan dalam dunia muzik digital, Yonder Muzik kembali dengan satu lagi kejutan baru untuk peminat muzik tempatan. Mereka mencapai gemuruh kejayaan dengan Dato 'Siti Nurhaliza & Friends 2016 konsert, dan kini Yonder Muzik membentangkan persembahan khas yang akan menjadi apa-apa kurang daripada yang menakjubkan. 

Pada tahun 2017, Yonder Muzik akan bekerjasama dengan ikon muzik eksklusif yang mempunyai peminat yang besar di negara ini. Sebelah sana Muzik Live Siri By The Lake: Anuar Zain & Anda yang berlaku pada 21 Januari 2017, di Panggung Anniversary, Taman Tasik, Kuala Lumpur dari pukul 8 malam, dan untuk menetapkan memulakan tahun baru dengan bang a. 

Persembahan khas ini juga bertepatan dengan keluaran album terbaru Anuar Zain. Anuar akan menyanyi 14 hits terbesar beliau selama 90 minit. Rancangan ini diterbitkan oleh Anuar Zain Network, dengan Sze Wan sebagai pengarah muzik yang disokong oleh 14 ahli muzik, dan Jennifer Thompson mengambil menerajui pengarah prestasi. 

TEMPAHAN TIKET DAN HARGA


Tiket ke Yonder Muzik Live Siri By The Lake: Anuar Zain & Anda boleh dibeli daripada 9 Dis 2016 di www.ticketcharge.com.my. 

kategori tiket untuk Yonder Muzik Live Series - Anuar Zain & Anda 
VVIP RM888 
VIP   RM788  
Cat1 RM588 
Cat2 RM488
Cat3 RM388
 

LOKASI KEDUDUKAN MENGIKUT TIKET YANG DIBELI:




 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.