MINGGU TERAKHIR... BONDE & KHUZAIRI 7 HARI MENCINTAIKU



Assalamulaikum Dan Selamat Petang...

Hai Reader semua,

Apa Khabar hari ni.... Anda semua jangan lupa tengok tau... Minggu ini adalah minggu terakhir untuk anda tonton 7 Hari MencintaiKu...

Pada episod minggu lalu,  Dengan pemergian Ummi telah terbuka hati Mia untuk bertaubat dan ingin kembali ke Kampung memohon ampun pada suami dan ingin mencurahkan kasih sayang kepada anaknya yang ditinggalkan sejak dilahirkan.

Namun kehadiran Mia tidak diterima dan disenangi oleh ibu tiri Khuzairi, iaitu Mak Leha. Terjadi perang mulut dan pergaduhan antara Mia, Mak Leha dan Syakilla, tunangan Helmi yang menaruh hati pada Khuzairi.


Mia memohon keizinan dari Khuzairi agar memberi peluang kepadanya untuk menjaga Khuzairi dan anaknya selama 7 hari kerana sebelum ini, sepanjang perkahwinan mereka dia tak pernah memberi layanan baik sebagai seorang isteri.

Dan sebagai seorang Ibu, Mia rasa amat berdosa kerana tidak memberi sepenuh kasih sayang kepada anaknya Aliesa.

Mia sedar atas kesilapan yang dia lakukan selama ia begelar isteri dan memohon  mencintai suaminya dengan sepenuh hati dan pergi membawa diri ke luar negara selepas itu.....7 hari mencintaiku.... 

Untuk Repeat Episod 1-Episod 24 klik sini.



update💚 4 Episod Akhir : [25] [26] [27] [28]  


Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Wah.. Bonda.. Hihi dapat bergambar ya. Tak sabar untuk tunggu episode akhir. Ingatkan hari ni.. Kui kui kui

    http://www.reenri.com

    BalasPadam
  2. wah semakin banyak kongsi pasal cerita ni....singgah sini ya bonde

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.