SORVENIR FROM KOREA



Assalamualaikum dan Selamat Pagi...

Yeay... Dapat ole-ole from Korea, bestnyalah sebenarnya Bonde masa pi Korea dulu tu memang termiss nak beli book mark ni, maklumlah teruja nampak itu dan ini dekat Namdaemun Market tu. Tak terlintas pon nak beli book mark pedang samurai ni.. lepas roomate tunjukkan apa yang dia beli, rasa memang terkilan pulak tak beli.. (uhu hu hu sob sob sob nages dalam hati)

SORVENIR FROM KOREA

Disebabkan Bonde dapat tahu yang Nida nak travel pi Korea, disebabkan nak buat koleksi Bonde kirim dekat Nida.

Tapi Nida baik hati bagi FM Korea sekali untuk Bonde... dan Book mark tak payah bayar.. wahhh bestnye..

Nida panggil Bonde dengan panggilan Kak Ai.. jadi dia tag siap-siap nama Bonde dekat situ.

Terima Kasih Nida.



Sukanye... dah dapat book mark nih!

 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

3 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.