TAWARAN KHAS UNTUK ANDA PEMINAT SETIA NESCAFE!



Assalamualaikum Dan Selamat Pagi

Bagi anda peminat setia Nescafe, ini ada tawaran yang disediakan untuk anda..

Mulakan pagi anda dengan secawan nescafe dengan mudah untuk mendapatkannya dengan sekali tekan sahaja.

Memperkenalkan : 

Barista Nescafé: 


Libatkan Piala Perfect Nescafé Gold Blend Setiap Masa Bagi pencinta kopi, tiada apa yang lebih memuaskan selain daripada bangun untuk secawan besar kopi. 

Tetapi jika anda menjalankan lewat dan anda tidak mempunyai masa untuk menyediakan air dan granul kopi, ini adalah apabila mesin kopi boleh menjadi berguna. 

Nescafé adalah nama yang tidak perlu diperkenalkan formal. Satu jenama yang diiktiraf di seluruh dunia, mereka sentiasa berada dalam mencari cara yang lebih baik dan lebih besar untuk menikmati cawan minuman hitam. 

Sehingga lewat,

selain membangunkan dan mengeluarkan pelbagai perisa kopi dan serbuk, mereka juga telah mengambil inisiatif membangunkan mesin kopi mereka sendiri yang direka khas untuk membantu pengguna mereka untuk mempunyai pengalaman kopi minum yang lebih mendalam. 

Bagi memenuhi permintaan yang semakin meningkat untuk pengalaman yang lebih mudah dan unik menyediakan dan menghidangkan cawan terbaik Nescafé kopi, mereka kini melepaskan kopi mereka mesin terkini setakat ini, Nescafé Barista. Eksklusif dilancarkan pada Lazada Malaysia, kini anda boleh mempunyai cawan yang sempurna setiap kali dengan mesin kopi Nescafé Barista!

[KLIK BANNER DIBAWAH UNTUK MELIHAT TAWARAN YANG DISEDIAKAN DILAZADA]

http://ho.lazada.com.my/SHHt3W

Nikmati Piala Best of Nescafé Gold dengan Nescafé Barista!

Nescafé Barista!

Tidak seperti serbuk kopi yang lain oleh Nescafé, Blend Nescafé Gold adalah dirawat khas dan bersedia untuk aroma yang lebih tersendiri dan rasa. Campuran Arabica dan Robusta biji kopi, setiap cawan kopi menjanjikan rasa hebat setiap kali. Untuk itu, Nescafé telah datang dengan mesin kopi mereka sendiri yang direka khas untuk mengendalikan rasa mantap Arabica dan Robusta di Nescafé Gold. Mesin ini bukan sahaja menjadikan ia lebih mudah bagi anda untuk menyediakan dan menyampaikan suatu cawan kualiti kopi setiap masa tetapi ia juga dilengkapi dengan pelbagai kaedah penyediaan dengan hanya beberapa sentuhan panel kawalannya. Dengan tetapan yang istimewa, Nescafé Barista menawarkan lima jenis kopi dari mesin dan kopi granul sama. Dari merasa manis Latte Machiatto untuk Cappuccino, Americano, Lungo dan sengit Espresso, Lazada Malaysia adalah tempat di mana anda boleh mendapatkan yang terbaik Nescafe Barista harga mesin kopi di Malaysia.

Nescafé Barista!

Nescafé Barista!

Mengapa Anda Perlu Pilih Nescafé Barista? 


Nescafé Barista direka khas untuk mengendalikan dan menyediakan Nescafé Blend Gold. 

Satu mesin tunggal boleh menyediakan lima jenis kopi yang berbeza. 

Mesin ini adalah cepat, mudah untuk digunakan, dan mudah.

Dengan sekali tekan anda dapat menikmati minuman : Latte Macchiato, Espresso, Lungo, Cappuccino, Americano.


Nescafé Barista!

Klik sini untuk tawaran : Nescafe Barista

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. kalau yg minat coffee tuh memang heaven la ade nih.

    BalasPadam
  2. Saya pun dah beli machine ni...masa 1st day jual kat Lazada 14 Sept aritu lg.
    Mmg heaven pagi² dapat minum cappucino, latte, americano (^^,)

    Regards,
    Yana Afi Mohamed

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.