SAFI SHAYLA KINI DALAM PEK FLEKSI YANG MUDAH DIBAWA KEMANA SAHAJA



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...

Hai.. Tengah buat apa ? Petang ni Bonde nak cerita pasal penggunaan Shampu rambut...



Untuk wanita yang bertudung sudah pastinya bagi anda yang bekerja 8 jam sehari, rambut akan terperap kalau bekerja dalam pejabat akan timbul bau kepam akibat lembab dan kalau yang kerja dekat site, setiap hari ada site visit dan tentu kepala akan berpeluh dan berbau kepam ni lah punca yang menyebabkan kepala berkelemumur.

Walaupun ramai wanita mengenakan tudung sekarang nampak sangat cantik dan jelita, penjagaan rambut adalah sangat penting sebenarnya walaupun ianya tak dipamirkan kepada umum tetap kena jaga juga. 

Rambut adalah mahkota setiap wanita. Metafora ini seringkali dikiaskan kerana setiap helaian rambut yang menawan mampu memberikan keyakinan pada diri.   Terujanye tengok iklan syampu dekat tv nampak cantik jer rambut lurus dan rapi.

Mahukan rambut yang menawan, pastinya lahir dari penjagaan yang rapi tidak kira dalam apa jua keadaan. 

Bagi individu bertudung, penjagaan rambut ini sememangnya dititikberatkan agar keadaan rambut sentiasa sihat, dan bermaya. 

Memahami keperluan wanita bertudung moden, 

SAFI Shayla rangkaian jenama syampu khas untuk wanita bertudung yang diperkaya Habbatus Sauda memperkenalkan satu solusi penuh inovasi, SAFI Shayla Pek Fleksi.

SAFI Shayla sebagai teman terbaik mahkota wanita bertudung berbangga untuk melancarkan satu lagi bentuk terbaru mudah guna buat semua wanita.

Dengan SAFI Shayla Pek Fleksi, pengguna boleh mengguna terus, atau digunakan sebagai pek isian semula, ataupun sebagai pek kembara. Kami mengekalkan kualiti syampu agar keberkesanannya boleh dinikmati pada harga yang lebih jimat. 

SAFI Shayla Pek Fleksi: Pelbagai fungsi untuk lebih jimat tanpa kompromi

Menurutnya lagi, “Inovasi Pek Fleksi merupakan inovasi pertama dalam industri syampu. Diambil dari perkataan “fleksibel” iaitu sesuatu yang boleh digunakan dalam pelbagai cara dan keadaan, SAFI Shayla melengkapkan kehidupan wanita bertudung moden yang sentiasa mencari produk berkualiti pada harga mampu milik. Dengan satu syampu pada satu harga, pengguna boleh menggunakannya pada 3 keadaan yang berbeza.”

Warna dan corak reka bentuk pada setiap variasi syampu SAFI Shayla Pek Fleksi dikekalkan sama dengan format asal SAFI Shayla pek pam dan botol, agar dapat memberikan kemudahan kepada pengguna untuk mencari produk ini. 

Pek inovasi bersaiz 480g ini memudahkan pengguna membawa kemana sahaja. Malah, pek ini juga mesra alam dengan penggunaan plastik 65% lebih kurang.

Ada 8 produk terbaharu dari Safi Shayla iaitu :


SAFI Shayla : RAMBUT HITAM MENAWAN 

SAFI Shayla : RAMBUT SEGAR BERMAYA


SAFI Shayla : ANTI KELEMUMUR


SAFI Shayla : ITCH-KONTROL


SAFI Shayla : KAWALAN MINYAK


SAFI Shayla : KAWALAN RAMBUT GUGUR


SAFI Shayla : KAWALAN RAMBUT ROSAK


SAFI Shayla : LICIN TERURUS


Fatin melaram Sugarscarf Hope...


Produk ini boleh di dapati di seluruh Malaysia termasuk pasaraya dan pasaraya hiper utama pada harga RM14.65.

Untuk maklumat lanjut mengenai jenama SAFI sila layari :

Facebook SAFI : www.facebook.com/SAFI.MY

Instagram SAFI : @safimalaysia 

Saluran Youtube SAFI di www.youtube.com/safimalaysia



 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.