5 SEBAB PERLU ADA DATA CABLE KELUARAN SISTA MALAYSIA



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...

Petang-Petang ni memang lepak dekat rumah,  Pendek kata petang-petang gini, sambil golek-golek depan tv dekat tangan pegang hand phone... layan facebook, Instagram dan baca whatsapp dekat handphone jer..

Sebabnya,
Bila adanya data cable dari Sista Malaysia yang baru Bonde beli ni, masalah bateri habis tu bukanlah penghalang bagi Bonde.

Kalau anda  yang tak tahu dan tak pernah dengar tentang product Sista Malaysia,  Bonde Boleh terangkan sedikit maklumat berkenaan Sista Malaysia.


Info Tentang Sista Malaysia


Yang berasal dari Hong Kong, SISTA kini beribu pejabat di Shenzhen, sebuah bandar yang baru muncul antarabangsa terkenal sebagai metropolis reka bentuk produk digital dan manufacturing.

Dicipta oleh sekumpulan peminat muda berminat dengan produk digital, jenama bertujuan untuk pasaran antarabangsa digital accessories bergaya. 

The founders dan pasukan reka bentuk kanan, dengan members from Shenzhen, Hong Kong, Malaysia, mempunyai pemahaman yang mendalam tentang trend pembangunan industri, budaya Cina dan Barat, serta reka bentuk yang bergaya ascutting terkini. SISTA dikhaskan untuk mengintegrasikan sumber rantaian bekalan berkualiti tinggi dengan penyelidikan bebas, reka bentuk, dan pemasaran untuk memastikan bahawa produk mencapai standard yang tinggi dari segi kawalan kualiti, inovasi dan utiliti.

SISTA komited untuk mencipta produk dengan penampilan yang ringkas tetapi bergaya dan kualiti diuji. Melalui kombinasi sempurna utiliti dan fesyen, kami berusaha untuk menyediakan produk kelas pertama untuk peminat digital di seluruh dunia.


Data Cable keluaran Sista Malaysia.

PERKARA PERLU ADA DATA CABLE KELUARAN SISTA MALAYSIA


1-Pantas mengecas

Bila mengecas hand phone, bateri akan penuh dengan pantas, tidak perlu nak bawa power bank kehulu dan kehilir. sambil-sambil wayar bergulung-gulung dekat hand phone, lemas tengok!

2-Penghantaran Data Lebih Cepat

Kalau nak hantar data dari gallery hand phone ke PC ianya sangat pantas dan laju juga. Tak perlu tunggu lama.  Bila storage hand phone tidak penuh, telefon tak akan slow dan hang sepanjang penggunaan.

3- Di Cipta menggunakan Silicon Dan Salutan Wayar Cable Sangat Nipis
Reka Bentuk Rata dan Anti Pusing 

wayar tidak mudah terputus dan tidak mudah terimpul, ianya tahan lama.

4. Wayar data cable yang berbau wangi.
( tidak seperti setengah-tengah produk dan ianya berbau plastik busuk dan kekal)

Data Cable keluaran Sista Malaysia.

5. Panjang wayar sehingga 1000 meter

ini memudahkan data yang hendak dihantar menggunakan komputer /PC tak kira CPU berada diatas meja atau dibawah, ianya boleh disambungkan kerana wayar cable ini panjang.


Data Cable keluaran Sista Malaysia.

Tip Menggunakan Data Cable 


- Jangan hidupkan hand phone semasa mengecas

- Jangan patah-patahkan atau gulung-gulung cable kerana ia membolehkan wayar didalam pvc terputus. 

- seeloknya gulungkan seperti dibawah:



Untuk makluman anda semua, data cable yang awesome ni boleh dibeli dengan harga RM 39.00 sahaja.  Harga sangat mampu milik yang penting tahan lama. sangat rekemen pada yang sedang mencari data cable yang bagus dipasaran. Belilah produk keluaran Sista Malaysia.

Selain Data Cable diatas, Sista Malaysia mempunyai produk lain untuk smartphone anda seperti power bank, car charger, travel charger, anda Bolehlah ke FB dan website Sista Malaysia untuk keterangan lanjut.

https://www.facebook.com/notes/sistamalaysia/where-to-buy-sista-in-malaysia/615504301953037

FB : SistaMalaysia/

Web : www.sista.hk/


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Nice sharing! Memang tengah survey data cable yg okay sbb kita punya dah putus

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.