ALHAMDULILLAH EXAM PSL N29 TAMAT !



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...

Alhamdulillah syukur dan selesai exam PSL Penolong Pegawai Tadbir N29 semalam 29 Ogos 2016 dan 30 Ogos2016. (Isnin dan Selasa) bertempat di Kompleks E, Auditorium Pendidikan Malaysia.  


EXAM PSL N29 TAMAT !

Hasil carian imej untuk exam
Bonde kene repeat 2 Paper lagi, iaitu :

3001A - Perintah Am
3001B - Perkeliling Pentadbiran Awam / Arahan Keselamatan

Sebenarnya Bonde rasa tempat Exam ini kurang sesuai.. dengan keadaan duduk di kerusi Auditorium seperti dibawah.... mengunakan meja sisih tepi yang kecil. Bagi Bonde memang rasa tak selesa sangat, mana nak selak buku mana nak tulis dekat kertas jawapan. Mungkin JPA boleh pertimbangkan tempat Exam di tahun hadapan.

Hasil carian imej untuk auditorium

Selama 2 hari memerah otak menjawab soalan paper hari pertama memang di jawab dengan perasaan yang stress dengan kedudukkan yang tak selesa.

Pada hari kedua Bonde cuba buka minda positif semua orang pon ambil exam, semua pun menghadapi situasi yang sama. tetap jawab exam walau tak selesa.

Berdoa, 

Ya Allah permudahkan urusanku hari ini,
Ya Allah permudahkan urusanku lebih baik dari hari semalam.

Hasil carian imej untuk exam


Akhirnya....

Tamat Exam untuk hari ini, Syukur Alhamdulillah.  Moga ada paper yang yang lulus tahun ini.


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. InsyaAllah... semoga Bonde lulus dengan cemerlang. Bole naik pangkat lagi...syok3...

    BalasPadam
  2. InsyaAllah.All the best Bonde!

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.