KOLEKSI MENARIK UNTUK WANITA DAN LELAKI DARI SWEETHEART



Assalamualaikum Dan Salam Jumaat

Salam Jumaat, 26 Ramadhan, Hari ni ramai yang tersenyum riang... sebab gaji dah masuk, Bonus dah masuk semua dah tak boleh duduk diam lagi, tak senang rasa hati  duduk diam-diam rasa tak keruan... kawan-kawan semua dah siap dengan agenda masing-masing time rehat masa panjang masing-masing nak pergi shopping.

Bonde nak share dengan anda semua... ada 1 butik 'SWEETHEART'...

Kenapa nama butik ni ‘SWEETHEART’ ? nama ini telah dipilih kerana ianya amat relevan dan sesuai dengan cara jika kita ingin membeli sesesuatu barangan untuk kegunaan sendiri atau seseorang yang tersayang, maka maksudnya begitu dekat di hati. ‘SWEETHEART’ bermaksud ‘buah hati’@ orang tersayang. 

Moga Jenama dan produk ‘SWEETHEART’ atau ‘buah hati’ menjadi ingatan para pelanggan. Lagipun nama SWEETHEART tu sangat ‘cute’ dan mudah untuk diingati.


Antara Koleksi yang terdapat "SWEETHEART"

~SWEETHEART (Shawl & Tudung 2 muka)

~MIRABELLA (Baju Kurung Moden)

~SALSABELLA (Jubah Wanita) 

~ANDALUSIA (Jubah Lelaki)

Sudah menjadi trend setiap tahun mesti ada warna tema untuk family betul tak ? Anda tak perlu pening-pening dan susah-susah nak mencari semuanya terdapat di "SWEETHEART" :

Jenis fabrik yang digunakan untuk penghasilan tudung, baju kurung moden, jubah wanita dan jubah lelaki

Untuk SWEETHEART Shawl & Tudung 2 muka :

Fabrik  yang digunakan kain Jameela Crepe @ Bubble Crepe; Chiffon Crepe, Chiffon Sakura dan Chiffon Georgette.


Untuk MIRABELLA Baju Kurung Moden :

Fabrik Baju Kurung Moden menggunakan material Satin Pucci yang bercorak ekslusif. Saiz dari S, M, L Sahaja.  Ia sesuai untuk mereka yang ramping.

Untuk SALSABELLA 
Jubah wanita :

Fabrik yang digunakan kain bercorak Heavy Dull Satin Ombre, Como Crepe & Italian Monaco. Saiz dari S, M, L, XL dan paling besar XXL.












Untuk ANDALUSIA Jubah lelaki : 

fabrik yang digunakan ialah  Italian Paloma; Italian Heavy Valentro; Cotton Hand Woven; Italian Monaco;  dan Italian Valentro Uomo yang agak ringan, sejuk dan warna yang terang sesuai masa kini. Saiz dari S, M, L, XL dan paling besar XXL.



Da'i Wandazrin pun memilih jubah Andalusia nampak segak dan bergaya sekali 


Dan Mulai Hari ini 1 Julai hingga 3 Julai
Ada promosi di butik www.nananovendors.com dan dapatkan diskaun 20 % untuk semua koleksi.


Semua jualan koleksi SweetHeart ini boleh buat tempahan secara atas talian atau online. 

Kalau nak bagi puas hati lagi Boleh datang sendiri Butik Vendor Nanano yang terletak di Lembah Klang.

Untuk maklumat lanjut anda boleh melayari,
Instagram Rasmi : www.instagram.com/shsweetheart


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Hai! Nisha ada tag awk untuk satu segmen, jemput join ya ^^ http://hadiahbintangjatuh.blogspot.my/2016/07/pencarian-bloglist-raya-by-athirah.html

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.