TONTON ONLINE FULL EPISOD [ MR. BOSS MISS STALKER ]




SINOPSIS MR. BOSS MISS STALKER


Sara Azreen diberikan tugasan untuk menyelidik latar belakang suspek pembunuhan Tan Sri Jalil, bernama Hariz Zhafran. Disuruh untuk memohon kerja di Mentari Angkasa Sdn Bhd, syarikat milik Hariz Zhafran membuatkan mereka berdua mula saling tertarik.

Namun, tugasan baru Sara Azreen untuk membuat Hariz Zhafran jatuh cinta kepadanya demi memudahkan siasatan meresahkan Sara Azreen apabila dia terpaksa melibatkan hati dan perasaan dalam siasatannya.

Apa yang merumitkan lagi keadaan ialah Hariz Zhafran melamarnya. Perlukah dia beritahu Hariz Zhafran perkara yang sebenar atau terus mengikut arahan Encik Hamzah untuk memerangkap Hariz Zhafran?



JUDUL : MR. BOSS, MISS STALKER

EPISOD : 20 Episod
TARIKH / MASA : April 2016
SIARAN : Slot Dahlia TV3
SKRIP : Sofia Rhyland
PENGARAH : Heykal Hanafiah
TERBITAN : Saphire Screen Sdn Bhd
PELAKON : Ashraf Muslim, Mia Ahmad, Riz Amin, Miera Leyana, Shazmeer, Nazeera Sardi

WATAK PELAKON
Ashraf Muslim sebagai Hariz Zhafran
Mia Ahmad sebagai Sara Azreen 
Riz Amin sebagai zzudin 
Miera Leyana sebagai Ria



TONTON ONLINE :


TONTON ONLINE FULL EPISOD MR. BOSS MISS STALKER:


 [11] [12] [13] [14] [15] update [16] [17] [18] [19] [20]

kredit : www.layanon9.pw

 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.