KHASIAT MINYAK KELAPA DARA EDARAN [NUTRA SENCE] TERBUKTI BAGUS



Assalamualaikum dan Selamat Pagi

Ingin Bonde kongsikan kepada anda semua tentang :

Hasil carian imej untuk Minyak Kelapa Dara NUTRASENSE

APAKAH KHASIAT MINYAK KELAPA DARA UNTUK 

ANAK ANDA? 


[✔] Untuk merawat masalah ECZEMA yang teruk 

[✔] Melegakan ruam-ruam seperti RUAM SUSU & RUAM LAMPIN

[✔] Menghilangkan PARUT-PARUT lama 

[✔] Untuk disapu pada rambut bayi anda bagi CEPAT TUMBUH & LEBAT 

[✔] Menyelesaikan masalah kulit KEPALA 

[✔] Meningkatkan SISTEM IMUN tubuh anak anda 

[✔] Untuk diminum oleh ibu semasa hamil bagi mengelakkan DEMAM KUNING 

[✔] Sebagai minyak URUT untuk memberi keselesaan & melembutkan kulit bayi anda 

[✔] Membantu untuk membanyakkan susu ibu bagi mereka yang menyusukan bayi.

Kegunaan Minyak Kelapa Dara Nutrasense / VCO Nutrasense


KEBAIKAN MINYAK KELAPA DARA KEPADA WANITA MENGANDUNG

VCO sangat bagus untuk wanita mengandung, ianya mempunyai kandungan asid lauric yang banyak dan antibakteria yang melindungi bayi semasa dalam kandungan. Wanita mengandung disarankan mengambil VCO Nutrasense ketika dalam peringkat awal kandungan sehingga bayi dilahirkan.



Antara kebaikannya adalah :


Sewaktu mengandung

VCO akan membekalkan tenaga, membuat kita kelihatan lebih ceria dan Insyaa'ALLAH ianya memudahkan proses bersalin (pengambilan minyak kelapa merupakan antara petua untuk memudahkan proses kelahiran. Ia juga boleh mengelakkan jaundice kepada bayi. Masalah perut harimau atau strechmark dapat dikurangkan atau lebih baik lagi jika anda sapukan. (VCO sangat berbaloi sebab boleh dimakan dan sapu).

Sewaktu menyusukan 


Makan VCO seperti biasa..baby akan mendapat khasiat VCO dalam masa yang sama untuk kulit yang putih bersih. Sapukan VCO untuk rambut bayi supaya cepat tumbuh. Kandungan asid laurik dalam VCO sangat baik untuk mencegah virus dan bakteria untuk menyerang ibu dan anak.

Semasa Dalam Pantang


Amalkan penggunaan VCO seperti biasa kerana tiada pantang/bentan. Jadikan VCO sebagai makanan tambahan anda setiap hari. Badan akan sentiasa bertenaga untuk menjaga anak kecil dan yang penting kulit sentiasa lembab dan tidak kering.

Cara Mudah Menhilangkan Strech Mark pada perut wanita mengandung..

Apakah itu stretch mark? mungkin kita sendiri sudah pernah mengalami terkena stretch mark namun kita tidak tahu apakah itu stretch mark atau bukan.
Strech mark sebenarnya adalah rekahan pada kulit akibat dari kulit membesar atau menegang dalam keadaan drastik sekali. Selalunya kulit kita mengalami masalah strech mark kerana pembesaran otot2 badan atau badan menyusut dengan sangat pantas sekali. Kebiasaannya strech mark terjadi pada wanita mengandung. Kulit mereka akan menegang akibat pembesaran bayi dalam perut.
Setelah bersalin pula perut akan kempis dan mengecut menyebabkan tanda2 strech mark muncul. Disini saya ingin terangkan bagaimana untuk menghilangkan strech mark dengan berkesan dan pantas. Hanya sapukan Minyak Kelapa Dara Liquid pada kulit yang mengalami strech mark 2 kali sehari. sapukan sehingga minyak tersebut betul2 menyerap ke dalam kulit. lakukan setiap hari untuk hasil yang lebih pantas dan berkesan.



(disimpan dalam bentuk softgel agar mudah ditelah dan dihadam)


Contact Person : 



 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Ya, memang bagus minyak kelapa dara ni. Kalau luka cepat-cepat sapu minyak ni. InsyaAllah, darah akan berhenti...

    BalasPadam
  2. Assalamulaikum.Anda di jemput untuk sertai segmen tonton animasi pendek uk20 free gift.(>.<)

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.