SAKIT-SAKIT, LENGUH-LENGUH INI UBAT DIA... JUST SPRAY [ BIOBAX COOL THERAPHY ]



Assalamualaikum dan Selamat Petang..

Moga dipetang yang mulia ini... anda semua dalam keadaan sihat ceria... dihujung minggu.

Seperti yang anda maklum hari khamis lepas Bonde dan family telah bercuti di Jojorakit, Tanjung Buai, Kota Tinggi, Johor sekali lagi... berikutan ramai family yang mempunyai minat yang sama, dan ingin merasai nikmat memancing sambil bercuti diatas rakit.  

Perjalanan yang jauh lebih kurang 5 jam membuatkan Bonde akan sakit pinggang, sakit belakang dan lengguh kaki.  Walaupun bukan Bonde yang drive kereta... jadi pemerhati dekat sebelah pon semua rasa sakit maklumlah duduk lama dalam satu perjalanan yang jauh memang selalu masam tu kan!

Nak sampai ke Jojorakit akan mengambil masa 5 jam dimana akan berhenti rehat di 2 perhentian. ( Hentian RNR Ayer Keroh dan Hentian RNR Pagoh)

Masalah sakit-sakit dan leguh-leguh selesai dengan menggunakan satu produk yang terbaru dipasaran.

Produk yang ingin Bonde kongsikan kepada anda, yang telah membantu dan melegakan sakit-sakit dan sengal-sengal ketika dalam perjalanan tersebut.

Produk tersebut ialah : BioBax Cool Theraphy






Mesti semua nak tahukan!

APA ITU SPRAY BIOBAX?

SPRAY BIOBAX ➡ Sejenis minyak khas berbentuk semburan yang dirumus khas untuk menghilangkan lenguh badan dan sakit belakang.

SPRAY BIOBAX➡ Hanya perlu sembur di tempat yang sakit dan tunggu kesannya seawal 5 minit sahaja.

SPRAY BIOBAX➡ Kandungan utamanya adalah Habbatus Sauda', Minyak Zaitun dan Eucalyptus Oil.

SPRAY BIOBAX➡ Tidak melekit dan mudah meresap ke dalam kulit.

SPRAY BIOBAX➡ Berbau harum dan menyegarkan jiwa.

SPRAY BIOBAX➡ Mendapat kelulusan khas dari KKM (NOT151103971K)






SPRAY BIOBAX diperbuat dari bahan-bahan :

Eucalypyus Oil, Habbatus Sauda, Olive oil, Za'Faran, Lemon Grass , Halia Bara, Kaffir Lime, Papermint dan Menthol Cystal


SPRAY BIOBAX [ CARA PENGGUNAAN ]

Spray untuk kelegaan segera, Sakit-sakit biasa, sakit otot dan sendi yang biasa seperti :

➡Sakit belakang

➡Ketegangan

➡Terseliuh

➡Lenguh-lenguh

➡Selesema/resdung

Gambar sekitar jam 2.00 pagi, berhenti rehat di hentian RNR Pagoh... singgah sini untuk ke toilet dan minum kopi@tea yang penting singgah sini nak makan pow kacang panas.. memang sedap pow tu tak cukup 1 kalau makan.


Meh Kanda... Dinda tolong Spray kat Pinggang, Dekat Belakang dan Dekat Tengkuk u tu... bagi u rasa lega dan segar supaya tak mengantuk dalam perjalanan nanti.


Biobax Cool Theraphy Memang 1 produk terbaharu yang harus di cuba buat anda yang suka aktiviti lasak dan aktif sukan Just Spray

Biobax Cool Theraphy juga sesuai dipakai bagi wanita yang sedang mengalami "periot pain" ia akan mengurangkan sakit pinggang. Just Spray...

Biobax Cool Theraphy boleh digunakan untuk warga tua yang sedang mengalami sakit sendi bahagian lutut, untuk melegakan sakit lutut dan memudahkan untuk melakukan solat. Just Spray... InsyaAllah... 


Biobax Cool Theraphy 
kini berada di JojoRakit, Tanjung Buai, Kota Tinggi , Johor.



Sebelum balik, spraykan Biobax Cool Theraphy terlebih dahulu...

"Membantu melegakan kesakitan dengan cepat"




Okay semua happy untuk pertama kali yang datang sini, tak ada yang cedera... hi hi hi... jom kemas-kemas angkat barang naik bot.. kita balik..Selangor



Exit Kota Tinggi ----> Johor Bahru


Mercu tanda Kota Tinggi masih dalam Pembinaan



Nampak dah jalan pulang...

Biobax mudah dibawa kemana-mana.

Untuk anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut tentang Biobax Cool Theraphy bolehlah ke :

Biobax Cool Therapy
 #biobaxcooltherapy







~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Fuyooo ini betul2 punya promot ni bonde...hahaha mmg terbaik laaa..penuh fambar biobax ..kira blh jadi duta biobax laaa ni ...

    BalasPadam
  2. waah just spray hilang lenguh2.. terbaikla..

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.