[ TAMAN CABARAN ] - TEMPAT RELEASE TENSION BAGI BELIA DAN REMAJA



Asslamulaikum Dan Selamat Petang...

Baiklah Bonde nak kongsi tempat lepak baru bagi golongan belia dan remaja di : 

[ TAMAN CABARAN ] - TEMPAT RELEASE TENSION BAGI BELIA DAN REMAJA 

Pertama kali Bonde ke sini memang tak percaya ramai sungguh dikalangan Belia berkumpul ada yang datang bersama kawan-kawan dan ada yang datang bersama keluarga.

Meriah sungguh ketika Bonde sampai jam menunjukan jam 8.30 malam...
Ramai pengunjung datang bersaing dengan Bonde, terserlah kemeriahan pada malam itu.  Cuaca pun sangat baik. Suhu tidaklah panas. Jadi Fatin Bolehlah main Roller Blade dengan kawan-kawan baru disitu.

Skate Park - Putrajaya Challenge Park

Skate Park and Thrill Park at Putrajaya Challenge Park




Ni kawasan untuk yang nak main Roller Blade bersebelahan dengan skate park, Kanak-kanak, remaja dan orang dewasa ramai main dekat sini.

Meriah sungguh tengok diaorang main Roller Blade



Fatin dah ready nak dengan kasut Roller Bladenya.

Bagi yang tak ada Roller Blade, boleh sewa dekat luar kawasan parking nak masuk ke Skate park.  Sewa sepasang Roller Blade RM 10.00 sahaja.



Taraaaaaaa... dah ready nak main



Dekat sini Fatin dah dapat kawan baru... Baru je kenal...
Sebab adik ni dah selalu datang sini dia dah teror main Roller Blade dan peramah pulak tu... Adik tu terus nak main sama-sama... Dia ajar juga Fatin yang baru pandai menapak main Roller Blade 






Fatin dengan kawan baru... seronok nampak?





Dari duduk diam, Kanda menemani Fatin Main Roller Blade... Kanda cakap berpeluh juga main Roller Blade ni... sebab macam berlari jugalah...

Skate Park

Kalau dah teror nanti Boleh cuba main dekat sini pulak! untuk newbie macam Fatin dan Kanda sesuai main dekat bahagian sebelah yang kat atas tu dulu... Bagi betul-betul pandai dan boleh buat macam-macam skill baru boleh main dekat sini.


Amacam ada bran?



Pelan Petunjuk ke Taman Cabaran


How to get to Putrajaya Challenge Park



~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. waaah! nanti ath ajak kakak2 and the family datang situ la. tapiii rollerblade tinggal dkt kg. T^T

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ath kalau nak tahu, kat situ ada disediakan untuk sewaan. sepasang rm 10.00 dan yang best main sampai lebam...

      Padam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.