REVIEW SPECTRE 007




Salam Petang....

Bonde nak Review sikit tentang filem baru 

Spectre 007

 yang mula ditayangkan hari ini di semua semua pawagam tanah air.

Klik pic untuk ke :
 INSIDE THE WORLD

 OF JAMES BOND


Mesej samar dari masa lalu menghantar James Bond dalam misi penyangak ke Mexico City dan akhirnya Rom, di mana dia bertemu Lucia Sciarra (Monica Bellucci), janda cantik dan dilarang daripada jenayah terkenal. Bond menyusup pertemuan rahsia dan mendedahkan kewujudan organisasi jahat dikenali sebagai Spectre.

Sementara itu kembali ke London, Max Denbigh (Andrew Scott), ketua baru Pusat Keselamatan Negara, mempersoalkan tindakan Bond dan cabaran perkaitan MI6, yang diketuai oleh M (Ralph Fiennes). Bond terselindung enlists Moneypenny (Naomie Harris) dan Q (Ben Whishaw) untuk membantu beliau mendapatkan keluar Madeleine Swann (Lea Seydoux), anak perempuan musuh lamanya Mr White (Jesper Christensen), yang boleh memegang petunjuk kepada untangling web daripada Spectre . Sebagai anak kepada seorang pembunuh upahan, dia memahami Bond dengan cara yang kebanyakan orang lain tidak boleh.

Sebagai usaha Bond ke arah tengah-tengah Spectre, beliau mendapat tahu tentang sambungan penyejukan antara dirinya dan musuh dia bertujuan, yang dimainkan oleh Christoph Waltz.

Tugas hero mesti menamatkan misi .... dan selamatkan heroin.


Heroin

SPECTRE 007 THAILER



Mula cerita dah ada Misi nak membunuh... adengan panjat-panjat bangunan nampak macam biasa tapi siapa yang berani nak janlan dari 1 bangunan ke suatu bangunan  yang lain...  memang berani... suka tengok aksi jalan-jalan dari bangunan ke bangunan ni...




Biasalah hero kalau dah dibom dalam runtuhan bangunan pon tetap hidup... lepas tu lari dalam ribuan manusia bertopeng dia Spectre vlog terkini memberi tumpuan kepada penggambaran babak permulaan ditetapkan semasa hari perayaan Orang Mati di Mexico City.


Bonde rasa sampai sini jer review... nak lebih review tengok terus kat panggung yea.... he he he


he he he sempai pose kat Abg Bond




Global James Bond Day

Dalam ramai-ramai Abg Bond  ni yang mana pilihan hati anda...
kalau Bonde yang no 2 dari kanan.

 Bonde suka tengok di bawa watak Jame Bond.

Selamat Menonton...


Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Hero yg ni mcm x baper nak bkenan sgt..

    BalasPadam
  2. Hehehe..esok nak dating ngn en.suami tgk cte ni...lme tak dating.. ;)

    BalasPadam
  3. SA dh tengok semalam...citer ok..tapi sangat lembab x macam citer abg bond sebelum2 ni...macam pelik je x tau kenapa leh jadi macam tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. suka time lumba kereta tu... ada kelakar di part itu

      Padam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.