BondeZaidalifahDotCom: PANTAI PORT DICKSON TAK DE BUAYA

PANTAI PORT DICKSON TAK DE BUAYA

11:36 am

Hai Semua,

PANTAI PORT DICKSON TAK DE BUAYA

Seperti yang anda tahu ramai dapat post dari whatsapp gempar 1 Malaysia tentang kehadiran buaya di Pantai Batu 5, Port Dickson.

Bonde yang pada asalnye memang bercadang nak cari port memancing terkejut juga bila dapat berita yang di post dari whatsapp ni tentang kewujudan buaya di Pantai Port Dickson.

Ada beberapa rakan serta ahli keluarga menghantarnya... tak kan nak abaikan???

lalu menghantar berita ini ke group whasapp yang lain... tanpa usul periksa... (copy n paste)

Disebabkan copy n paste itu dapat jawapan sebenar kisah berkaitan buaya tersebut.


Alhamdulillah kisah buaya bukan di Malaysia, tapi di luar Negara.



Gambar diatas dan dibawah bukan di Pantai Batu 5, Port Dickson.



Info untuk semua...





Baca entri yang lain

0 TEGURAN MEMBINA

~Awak sportinglah....terima kasih bagi comment.
~sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...
~Dari Bonde Senyum Riang


[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di iffah208@gmail.com. 

[PENAFIAN] www.bondezaidalifah.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. 

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri. 

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

Arkib Blog

Babab.net

JUMLAH PAPARAN HALAMAN